2737
2734

من دو تا کانال خوب میشناسم در ت ل گ ر ا م 

اگر دوس دارین عضو شین برای رشد خلاقیت کودک خوبه

@mohammadinia_psychologist 

@ingoonebashim

چه عاشقانه ای تر از خلوت دو نفره مان؟ چه باشکوه تر از اذانت که مرا به نماز میخوانی؟ *** برای شهدای گمنام یه صلوات میفرستین؟ ****


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

رشد خلاقیت فردی از آن چیزهاست که اگر اتفاق بیفتد به همه زندگیمان رنگ و بوی تازه‌ای می‌دهد. خلاقیت یکی از راه های مهم رسیدن به اهداف است و در دنیای امروز شرط لازم برای هر موفقیت چشمگیری به شمار می‌رود. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که خلاقیت یک ویژگی ذاتی است و اگر از آن بهره‌ای نبرده باشند، دیگر نمی‌توانند ایده‌های جدید خلق کنند اما تحقیقات ثابت کرده است که خلاقیت در همه انسان‌ها وجود دارد و با تمرین و کوشش شکوفا می‌شود. مهم‌ترین اصل شکوفا کردن خلاقیت فردی، تغییر عادت‌های محدود روزانه و گسترش نگرش است. در واقع در صورتی که بتوانیم نوع نگاه خود را نسبت به مسائل پیرامون خود تغییر بدهیم خلاقیت فردی ما افزایش می‌یابد. در ادامه مقاله به بررسی چند راه کاربردی برای شکوفا شدن خلاقیت فردی می‌پردازیم. شما می‌توانید از مشاوره روانشناسی هم برای شناخت بهتر خود و رشد خلاقیت فردی کمک بگیرید. 

2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز