2737
2734

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
2738

لازانیا 




مواد لازم برای۵ نفر


لازانیا ۱ بسته

پیاز ۱ عدد

گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم

کوکتل دودی ۶ عدد

قارچ ۲۵۰ گرم

پنیر پیتزا ۲۵۰ گرم

فلفل دلمه ای رنگی به مقدار لازم

جعفری تازه و خرد شده ۱۰۰ گرم

رب گوجه ‌فرنگی ۲ قاشق غذا خوری

کره و روغن مایع به مقدار لازم

آویشن و نمک و زردچوبه به مقدار لازم


طرز تهیه

۱- پیاز را نگینی ریز خرد میکنیم و در کمی روغن و مقدار کمی کره تفت میدهیم و بعد گوشت چرخ کرده، کوکتل نگینی شده و فلفل دلمه ای نگینی شده را اضافه می کنیم وکمی تفت می دهیم


۲- بعد ار آن 2 قاشق رب گوجه فرنگی و ادوبه جات نامبرده ونمک و جعفری را اضافه میکنیم و روی شعله کم میگذاریم تا مواد خوب تفت داده شده و پخته شود در آخر هم قارچ خرد شده را به مواد اضافه می کنیم و بعد از 10 دقیقه زیر مواد را خاموش میکنیم و کنار می گذاریم.

۳- در یک قابلمه آب میریزیم و روی شعله گاز میگذاریم تا جوش بیاید نمک و یک قاشق روغن هم اضافه میکنیم وقتی آب به جوش آمد لازانیا ها را به آرامی و یکی یکی در آب جوش میریزیم ومدت 7 یا 8 دقیقه زمان میدهیم تا لازانیا نرم شود بعد در آبکش میریزیم وکمی آب سرد روی آن میریزیم.

۴- کف ظرف پیرکس مورد نظر را با کمی کره چرب میکنیم و اولین ورقه لازانیا را میگذاریم و روی آن را کمی سس قرمز و پنیر پیتزا میریزیم و مواد را روی ورقه لازانیا میریزیم و ورقه بعدی را روی مواد میگذاریم و به همان ترتیب ادامه میدهیم تا ورقه های لازانیا تمام شود در آخر هم پنیر پیترا روی آخرین ورقه میریزیم.

۵- و بمدت 10 دقیقه در ماکروفر میگذاریم (درحالت پخت ترکیبی) و 2 دقیقه هم در حالت گریل میگذاریم تا روی لازانیا طلایی شود ،در فر هم میتوانید اینکار را انجام دهید.

۶- لازانیا آماده سرو است

😍 خدایا هزار بار شکرت 😍                  
آبکش نکردی پس چیکار کردی؟    


  

نخندین

من کلا کارام پسرونه اس


اومده تو ظرف شویی ماکارونیا رو ریختم تو ابکش 

ولی اب رو باز نکردم بشورمشون

دوباره ماکارونیا رو ریختم داخل قابلمع  موادو ریختم داخلش درشو بستم


بعد موقع خوردنش رفتم درشو باز کردم دیدم اه اه چ گندی زدم

اول لازانیا رو بپز بعد موادی که به پیتزا میزنی بریز بین لایه ها و پنیر پیتزا بریز روش دوباره لایه بعدی و اخر روش پنیر پیتزا بریز بزار تو فر

میشه برا سلامتی تو دلیم یه صلوات بفرستین  

پیاز خورد کن با گوشت چرخ کرده تفت بده و قارچ اضافه کن و فلفل دلمه و ادویه بزار کامل ابش کشیده بشه و سرخ بشه یا اگه میخوای قارچارو جدا سرخ کن اب نندازه بعد قاطیش کن بعد اگه دوست داشتی میتونی رب اضافه کنی سلیقه اای هست 

خب این تا اینجا بقیشم بگم؟

﷽ __بِسمِ رَبِّ چشمهایَش  ❤۹۹/۹/۹ 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز