2737
2739

شما میتوانید با مراجعه به سایت ایرانلتس علاوه بر ماک آیلتس از تعیین سطح آنلاین رایگان نیز برخوردار شوید.

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن امتحان ماک آیلتس نیز گفته می شود، نمونه ی شبیه سازی شده از آزمون آیلتس می باشد که امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی های ثبت نام آزمون رسمی و با هزینه ای بسیار کم فراهم می نماید.

از آنجایی که ماک آیلتس ، دقیقا مشابه آزمون آیلتس است و از این جهت آزمون سختی بوده و نیازمند تسلط نسبی به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون است.کسانی باید این تست را بدهند که با نکات آزمون آیلتس آشنا باشند و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانند مخصوصاً که این آزمون، رایگان نبوده و هزینه‌ای هم بابت برگزاری و تصحیح آن از متقاضیان دریافت می‌شود.

آزمون ماک آیلتس به داوطلبان کمک می کند تا خود را در شرایط واقعی آزمون آیلتس قرار دهند و توانایی های خود را بسنجند.جالب است بدانید که افراد در زمان امتحان بیشتر از زمان معمولی مطالعه یاد میگیرند.ماک MOCK در لغت به معنای تقلیدی است و به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز