2737
2734

در این مطلب از ایران ناز بیوگرافی و علت فوت ماه چهره خلیلی و داستان ازدواج وی با همسرش ابراهیم و عکسهای خانوادگی اش را مشاهده میکنید .ماه‌چهره خلیلی (متولد ۲۵ دی ۱۳۵۵ در تهران) بازیگر اهل ایران است، وی فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان دارد و دوره بازیگری را در Method School لندن گذرانده‌است. او نوهٔ دختریِ پروین سلیمانی است.

 گفته می‌شود این بازیگر به دلیل بیماری سرطان لوزالمعده در لندن درگذشته است.

 همه عکسها رو نتونستم آپلود کنم تو این سایت هست :


http://www.irannaz.com/بیوگرافی-و-علت-فوت-ماه-چهره-خلیلی-عکس-ه.html

 

ماه چهره خلیلی متولد بیست و پنج دی  1355 تهران است. وی دارای مدرک فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد. ماه چهره خلیلی دوره بازیگری را در method school در لندن گذراند و در سال 1382 برای اولین فعالیت سینمایی خود جهت بازی در فیلم چشمان سیاه پس از 22 سال به ایران آمد و دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال 84 پشت سر گذاشت.

  

ماه چهره خلیلی نوه دختری پروین سلیمانی در سریالهای «در چشم باد»،« مختارنامه» و« کلاه پهلوی» ایفای نقش کرده است من جمله فعالیت های دیگر وی فیلمسازی فیلم کوتاه و مستند/ داستانی« عید قربان»(مراسم عید قربان از دید قربانی) می باشد که برنده جوایز بسیاری از جشنواره های گوناگون از جمله جشنواره فیلم سان فرانسیسکو 2006 شده است.

  ازدواج ماه چهره خلیلی

 

ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی در یک فیلم با یکدیگر آشنا شدند.

  

بعد از این که ابراهیم اشرفی از ماه چهره خلیلی خوشش می‌اید بدون اطلاع وی با پدر و مادرش صحبت میکند و اجازه خواستگاری از او را می گیرد. یک بار ابراهیم اشرفی در کیش تصمیم می گیرد در زیر آب از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند که این اتفاق نمی افتد. چند مرتبه دیگر برنامه ریزی میکند و باز هم اتفاقاتی منجر به آماده نشدن فضای لازم برای خواستگاری میشود .

 در پایان بصورت خیلی پیش بینی نشده و ساده حلقه را به ماه چهره خلیلی میدهد و میگوید دیگر نمی توانم صبر کنم با من ازدواج می کنی ؟! ماه صورت در جواب خواستگاری وی میگوید :هیچ چیز برایم خوشحال کننده تر از این نیست که همسر تو باشم!

 

بعد از آشنایی،آنها تصمیم گرفتند برای شناخت بیش تر 3 ماه نامزد کنند.

 

ماجرای عروسی ماه چهره خلیلی در دبی



  ماه چهره خلیلی و شوهرش ابراهیم اشرفی و پسرش پرواز


ماه چهره خلیلی در یک مصاحبه ای گفت که بخاطر این که در دبی عروسی کردیم هماهنگی کارها خیلی دشوار بود. سفره عقد را خود و همسرم با هم چیدیم! دوست داشتم عروسیم حالت سنتی ایرانی باشه و همه چیز خیلی خوب بود.

 واقعا عشق و حال کردیم! 32 نفر در جشن عروسیم شرکت داشتند که همه با هم با یک هواپیما رفتیم و تا آنجا کلی شادی کردیم. یک هفته جشن داشتیم این خود ماه عسلمون هم حساب می شد اما بهمراه خانواده هامون!
حاصل ازدواج ماه چهره خلیلی و همسرش ابراهیم اشرفی پسری به اسم پرواز می باشد.

 


مشکل و گرفتاری و بیماریهایی دارم که توان درمان و رفعشونو به چندین دلیل ندارم خواهش میکنم به نیت حل مشکلاتم حمد و صلوات بفرستین

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

اینم ماه چهره خلیلی و مادرش


http://www.irannaz.com/images/2020/08/159680358374270-irannaz-com.jpg


هر کاری میکنم عکسش آپلود نمیشه


سایت ایران ناز خبر کاملشو زده با عکسهای خانوادگی و ماجرای عروسیش تو دبی


http://www.irannaz.com/بیوگرافی-و-علت-فوت-ماه-چهره-خلیلی-عکس-ه.html


این لینکش




مشکل و گرفتاری و بیماریهایی دارم که توان درمان و رفعشونو به چندین دلیل ندارم خواهش میکنم به نیت حل مشکلاتم حمد و صلوات بفرستین
2731

تاپیکت متفاوت تر از اون یکیا بود 

      کودک همسری فقط به یه کودک آسیب نمیزنه دومینو وار نسل اون کودک رو از عشق و علاقه و شناخت حقوقش محروم میکنه. درواقع تمام نسل بعد از اون کودک رو از داشتن والدین آگاه و عاشق و مسئولیت پذیر بی بهره میشن.#نه_به_کودک_همسری❤️وقتی جواب بی ادبیتو نمیدم ینی در شأن من نبوده همکلام بشم باهات، وگرنه جواب برای  امثال تو  فراوونه... 😊
2738

علت فوتش چی بود؟

از خانه قدم به دنیای بیرون بگذارید در حالی که زنانگی تان پشت در جامانده است، تا انسانی در جمع حضور یافته باشد و اندیشه و گفتار و رفتار او مورد توجه و احترام قرار بگیرد نه جلوه‌های زیبای جسم و زنانگی‌اش.(امام موسی صدر)                                                                            
علت فوتش چی بود؟


سرطان لوزالمعده به تایید شاهین صمد پور و خانوادش


البته گوهر خیر اندیش گفته سرطان کبد


تو ایران هم نمرده..تو لندن فوت شد

مشکل و گرفتاری و بیماریهایی دارم که توان درمان و رفعشونو به چندین دلیل ندارم خواهش میکنم به نیت حل مشکلاتم حمد و صلوات بفرستین
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز