2737
2739

آموزش زبان انگلیسی برای کودکان یکی از شیرین ترین و دشوار ترین کار هاست. چرا که اگر این روند درست انجام نگیرید با مشکل دچار خواهیم شد.اما چیزی که باعث یاد گیری فرزند شما می شود اشتیاق شماست و بی حال و بی رمق نبودن شماست.فراموش نکنید که بچه در ابتدا نمیتواند برای شما انگلیسی چه چه بزند زمان می برد.همان طور که می دانید نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان هم زمانی که چیزی را غیر مستقیم یاد میگیرند به خوبی به ذهن می سپارند.

در آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از بازی کردن به هیچ وجه نباید غافل شد.یکی از راه های آن و ساده ترین راه استفاده از فلش کارت ها است که می توانید از انها استفاده کنید.بازی های متنوع دیگری هستند هنگ من، Simon says، بازی پانتومیم و مارو پله مخصوص زبان دیگر بازی هاییست که می توانید برای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان استفاده کنید.
یکی از مهم ترین متدهای آموزش زبان انگلیسی برای کودکان استفاده از زبان بدن است.نکته مهم در زبان انگلیسی برای کودکان این است که ابتدا باید آنهارا آماده دریافت مطلب کنیم سپس مطلب جدید را به آنها آموزش دهیم و سپس انچه را فراگرفتند از آنها بخواهید.مرحله بعد تمرین نوشتن است که ابتدا مدرس مربوطه کلمات و یا عبارات را بر تخته مینویسد و سپس از دانش اموز میخواهد.یکی از مهم ترین نکاتی که در زبان انگلیسی برای کودکان مطرح است بازده انها میباشد که آنرا میتوان از طریق بازی و یا فعالیت های مختلف خلاقانه کلاسی از آنها خواست.

در زمان تصمیم‌گیری برای آموزش موضوعات مختلف، به علایق و شخصیت کودک‌تان توجه کنید و اجازه دهید وی موضوع را انتخاب کند.احتمالا علاقه خواهید داشت تا آموزش را با بعضی از موضوعات زیر شروع کنید:

  • اعداد (۱ تا ۱۰، ۱۰ تا ۲۰، ۲۰ تا ۱۰۰)
  • رنگ‌ها
  • صفات (مثلا بزرگ، کوچک، بلند، شاد، ناراحت، خسته)
  • بدن بیشتربدانید


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز