2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

تست شخصیت شناسی عشق استرنبرگ چیست و چه کاربری دارد؟ تست شخصیت شناسی عشق به شما کمک می‌کند که بتوانید تا حدودی میزان علاقه و ارتباط عاطفی خود را در رابطه‌ای که قرار دارید بررسی نمایید. با این حال باید بدانید که نمی‌توان با یک تست درباره آینده یک رابطه تصمیم گیری کرد و نیاز به بررسی‌های بیشتر توسط متخصص و روانشناس وجود دارد. اگر به دنبال بررسی ویژگی‌های خود از نظر سبک عشق‌ورزی هستید لازم است تست‌هایی را انجام دهید که مبنای علمی دقیق داشته باشند. ما در ادامه سؤالاتی را در اختیارتان گذاشته‌ایم که به کمک آن‌ها می‌توانید سبک عشق‌ورزی خود را به طور کلی بررسی نمایید. این سؤالات بر مبنای نظریه عشق دانشمندی به نام استرنبرگ طراحی شده‌اند و از نظر پژوهشی مورد تأیید قرار گرفته‌اند. برای پاسخگویی به این سوالات تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مدتیه که دارم راجب شخصیت و شخصیت شناسی و کلا یه سری مباحث روانشناسی مطالعه میکنم اما به این رسیدم که تحلیلی که تست mbti در مورد ما بهمون میدن لازمن اما اصلا و ابدا کافی نیستن. لازمه خیلی در کنارش تمرین کنیم تا بتونیم به کمک این تست‌ها رفتارامونو تحت کنترل در بیاریم. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز