2733
2734

همانطور که میدانید امروزه اینستاگرام از حالت یک شبکه اجتماعی و سرگرمی و به اشتراک گذاری عکسها و ویدئوها خارج شده و به تبدیل به یک بستر کسب درآمد و تبلیغات شده است.

شاید دیده باشید حتی سلبریتی ها و افراد معروف هم شروع به فعالیت در این شبکه کرده و محصولات و خدمات دیگران را در پیج خودشان ( که از لحاظ اعتبار به دلیل داشتن تیک آبی بسیار بالاست ) با دریافت مبلغی از سوی تبلیغ کننده با دیگران به اشتراک می گذارند.

اما تعداد سلبریتی ها نسبت به افراد عادی بسیار کم است بنابراین تکلیف افراد عادی چیست؟ آیا افراد عادی قادر به کسب درآمد از این بستر عالی نیستند؟ جواب این سوال قطعا خیر است زیرا در حال حاضر کسب درآمد پیج هایی از اینستاگرام حتی ممکن است از افراد مشهور بالاتر باشد و صرف داشتن تیک آبی نمیتواند تضمینی بر کسب درآمد شما باشد.

برای کسب درآمد از اینستاگرام بایستی استراتژی مناسبی را پیش گرفته تا بتوانید در این فضای مجازی موفق به فروش محصولات یا خدمات خود شوید. این استراتژی ها میتواند کیفیت تولید محتوا و مطالب جذاب شما باشد و یا موارد دیگری که برای هر شخص و پیج اینستاگرام متفاوت بوده و هر کس به روش خود عمل میکند.

بنابراین نکته مهم و اساسی که در این مقاله قصد داریم با شما به اشتراک بگذاریم جذب مشتریان و فروش محصولات یا خدمات شما است. مهم نیست که شما به چه کاری مشغول هستید  در نهایت هدف نهایی شما از ساخت اکانت تجاری در اینستاگرام فروش محصول یا خدمات است.

همانطور که همه ما میدانیم اینستاگرام بدون افراد و یا در اصطلاح فالوورها یک نرم افزار بی ارزش است بنابراین فالوورهای هر پیج موفقیت آن را تضمین میکنند زیرا هر یک از این فالوورها یک فرد واقعی در دنیای واقعی است که هر کدام میتواند مشتری بالقوه شما بوده و امکان فروش محصول یا خدمات به آنها زیاد است، البته این موضوع بستگی به نحوه ی ارائه و معرفی شما از محصول یا خدمات است، که این موضوع برای خود میتواند یک مقاله ی آموزشی دیگری باشد.

روشهای زیادی وجود دارد که شما برای پیج اینستاگرام خود فالوور جذب کنید که از این روش ها میتوان به تبلیغ در پیج های معتبر و یا تبلیغ توسط افراد مشهور است که این مورد هزینه بالایی را طلب میکند که از عهده ی هر شخصی بر نمی آید و یا فالوو کردن دیگران که بتوانیم از این روش افراد را مجاب به فالوو کردن نماییم که این موضوع هم محدود بوده و شما نمی توانید طبق الگوریتم های اینستاگرام تا سقف معینی دیگران را  فالوور کنید و تمامی این موارد بسیار زمان بر بوده که با شرایط اقتصادی الان چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ زمانی مقرون به صرفه نیست.

روش دیگری که امروزه بسیار از آن استفاده می شود خرید فالوور اینستاگرام است که نسبت به روشهای گفته شده بسیار پر سرعت بوده و همین طور از لحاظ مالی بسیار مقرون به صرفه و حتی ارزان است. اما مهمترین نکته در این روش این است که اگر از روش استفاده میکنید بایستی مراقب منبعی که از آن خرید میکنید باشید زیرا به جای فالوور واقعی ممکن است به شما فالوور فیک تحویل دهند که این متواند به ضرر پیج شما باشد زیرا صرف داشتن فالوور به هیچ دردی نمیخورد زیرا هدف ما فروش محصول است و شما نمیتواند محصول یا خدمات خود را به افراد تقلبی بفروشید!

بنابراین اگر از منبع معتبری خرید کنید این افراد واقعی توسط سرورهایی که به دلار خریداری میشوند به پیج شما افزوده شده و شما با افراد واقعی سر و کار دارید که تک تک آنها میتوانند مشتری شما باشند و همینطور تعداد فالوورهای یک پیج به معنی اعتبار آن پیج است و افراد جدیدی که با پیج شما آشنا می شوند با مشاهده تعداد فالوورها ترغیب به دنبال کردن یا به اصطلاح فالوو کردن شما می شوند.

تا اینجا متوجه شدیم که بهترین و کم هزینه ترین روش در افزایش فالوور خرید آن است. اما آیا واقعا این روش تاثیری در فروش محصولات و یا خدمات شما دارد؟

در جواب به این سوال باید گفت که قطعا همینطور است. فرض کنید مغازه ای در شلوغ ترین مکان شهر خودتان را دارید و روزانه هزاران نفر از آن مسیر در حال رفت و آمد هستند و اگر توجه کنید مغازه ها در این مکان ها از لحاظ اجاره بسیار گرانتر از مکان های خلوت شهر هستند زیرا دسترسی شما به افراد در مکان های شلوغ بیشتر است و مقدار فروش شما در آن مکان نسبت به مکان خلوت تر بیشتر است. با این مثال متوجه می شویم که اینستاگرام هم دقیقا مانند دنیای واقعی عمل میکند هر چقدر مکان یا پیج شلوغ تری داشته باشید البته از نوع واقعی آن مشتری و فروش شما افزایش پیدا می کند.

اما در آخر این که این افراد واقعی را از کجا و چه منبعی تهیه کنیم. مکانی را که میخواهم به شما دوستان معرفی کنم سایت است که افتخار دارد اولین لینک سایت گوگل در زمینه خدمات اینستاگرام است یعنی سایت دیجی فالوور، بنابراین برای افزایش فالوور اینستاگرام از این سایت به آدرس https://www.digi-follower.com/ میتوانید استفاده کنید. دیجی فالوور مشاوری مطمئن با پشتیبانی همیشه در دسترس راهنمای شما در این مسیر است. شما دوستان میتوانید از کد تخفیف first برای دریافت تخفیف در سفارشات خود استفاده کنید.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
من از سایت تون خیلی خرید کردم ولی همش فیک بود://


خو فالوور کلا فیکه دیگه , فالوور واقعی هم مگر وجود داره :|


به نظرت از چه طریقی میشه در عرض 2 ساعت 1000 تا ایرانی رو مجبور به فالو کردن یک پیج کرد .

2738
خو فالوور کلا فیکه دیگه , فالوور واقعی هم مگر وجود داره :| به نظرت از چه طریقی میشه در عرض 2 ساع ...

سلام  خوبین اره خوب فالوور واقعی هست بیشتر این فالوور ها هم از نرم افزار های فالوور گیر جمع میشه و از یه برنامه هم نیست برا این که سفارش ها کامل بشه نیازه که از چندین نرم افزار جمع بشن برا تست واقعی بودنشون هم اینه که نگاه کنید می بینید بیشترشون استوری دارن ولی چون تو برنامه های فالوور گیر شخص مورد نظر هی فالوور می کنه لیستش پر میشه و بیشتر از حوصله خارج میشن که بشینن پست های بقیه رو هم لایک کنن یا کامنت بزنن ولی من خودم از این سایت 

خریدفالووراینستاگرام.com خریدم همشون این طوری بود با پشتیبانی شون خیلی صحبت کردم و سریع جوابم رو دادن که جریانش اینه

و همشون واقعی هستن

اقا عالی بود دمتون گرم من چن مدتیه اینستا کار میکنم از جاهای مختلف ممبر خریدم ولی مال شما خوب بود قبولش دارم. اگه خودم بخوام ممبر جمع کنم خیلی برام گرون تموم میشه 

ارادتمند شما مسعود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687