2737
2734

سلام من دوماهه عقد کردم شوهرم ناتوانی جنسی داره اما شاید با دارو خوب بشه اما پسر خوبیه هر چی بگم ن نمیاره باخدا و مظلوم امت نمیدونم چرا هیچ حسی بهش ندارم . قبل این عقدم یکیو خیلی دوست داشتم رفت و امد داشتم با هم بیرون میرفتیم اما ی خورده بد دهن بود اما نمیدونم چرا دوسش داشتم الانم زنگ خونه زده و دوباره خاستگاری کرده با این که میدونه نامزد کردم و مشکل دارم. اما چون تتو داره دستش و تیپش اسپرته خانوادم میگفتن ن الان موندم چکار کنم؟؟؟ 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

من اگر جای تو بودم نه اینو انتخاب مبکردم نه اینو کی مجبورت کرده حتما بین این دوتا باید یکیو انتخاب کنی؟ 

اون یه نقص داره اونم یه نقص دیگه با کسی باش که دلت همه جوره باهاش راضی باشه

اگر وسط بحث کردن دیدین دیگه ریپلای نکردم و پیامتون بی جواب موند بدونید که واقعا ارزش پاسخگویی و بحث ندارین🌹تنها زمان غروب خورشید اشعه بنفش به سطح صفر میرسد⛅یعنی میتوانی به نورش خیره شوی بدون آنکه چشمانت تار شود... تازه فایده هم دارد! 💜تو💜 غروب خورشید بودی که فایده کرد برای چشمایم...که خیره میشدم و برای لحظاتی از دیدنت لذت میبردمحال که آن غروب مه گرفته تمام شد و شب فرارسید در میان ستارگان می‌جویم صبرمیکنم تا طلوعی دیگربرای تو شاید ان هنگام آنجا نباشم شاید درمیان شب وستارگانش تمام شده باشم اما باز طلوع کن⛅💜این طلوع تو میتواند هرگز پایان نیابد و کسی جز من بخت دیدن ان نور کم رنگ لاجوردی را نداشته باشدچه زیبا تمام میشود دنیایی که غروبی از روی سعادت دیده باشد... "________❤️ همه ی من تا ابد این قلب از آن تو خواهد بود❤️
2738

تتو داشتن نشونه ی بد بودن ادما نیس کاش اینو درک کنید

به خانوادت بگو خب استایلشه 

قرار نیس شما بپسندین من باید خوشم بیاد 

شما خوشت اومده ازش؟

شاید پول خوشبختی نیاره ، ولی بی پولی قطعا بدبختی میاره . "درخواست دوستی ندید" 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز