2737
2734
عنوان

ژل رویال.و ویروس کرونا..بیاین لطفا

1078 بازدید | 19 پست

کروناویروس یک ویروس ساختگی باشد یا وروسی که از حیوانات به انسان منتقل شده، فرقی ندارد؛ مهم این است که امروز این ویروس به یک اپیدمی جهانی بدل شده و سطح هشدار سازمان بهداشت جهانی را به حد بسیار بالایی رسانده است. به این علت که درمان کرونا به زمان کافی برای اثبات اثرات داروهای مختلف دارد، هنوز نمی توان درمان کرونا را با استفاده از یک ماده خاص قطعی دانست. با این حال برخی مواد و داروها هستند که برای درمان کرونا و پیشگیری از کرونا موثر واقع می شوند. یکی از این مواد ژل رویال است.

ژل رویال به عنوان یکی از مهمترین تولیدات زنبور عسل شناخته می شود که می تواند در درمان بسیاری از بماری ها موثر واقع شود. شاید مردم ما ژل رویال را بیشتر به خاصیت این ماده در درمان ناباروری و برطرف کردن مشکلات و بیماری های زنانه می شناسند؛ اما ژل رویال یکی از مواد پرخاصیتی است که در درمان انواع بیماری ها مثل بیماری های ویروسی مورد استفاده قرار می گیرد.


اگرچه همانطور که گفته شد صحبت کردن در مورد قطعیت درمان کرونا ویروس با ژل رویال زود است؛ اما به نظر می رسد با توجه به خواص درونی ژل رویال، این موضوع دور از ذهن نیست. حتی اگر ژل رویال به طور قطع نتواند به درمان کرونا کمک کند، قطعا ماده ای موثر برای پیشگیری از کرونا خواهد بود.

در این مطلب به نکاتی در مورد کرونا ویروس و نقش ژل رویال در درمان این بیماری و پیشگیری از آن می پردازیم. مطمئنا این اطلاعات می تواند به شما برای مقابله بهتر با کروناویروس کمک کند.

شاید شما هم این شعار که کرونا را شکست می دهیم را شنیده باشید. شعاری خوب که می تواند روحیه عمومی جامعه را بهبود ببخشد. اما کسی در مورد روش شکست کرونا اطلاعات زیادی ندارد. به جرئت می توان گفت که یکی از مهمترین راهکارها برای شکست دادن کرونا یا درمان این بیماری، تقویت سیستم ایمنی بدن است.

مطالعات جهانی در همین مدت کوتاه نشان می دهد که اکثر مبتلایان به ویروس کرونا در جهان، با ضعف در سیستم ایمنی بدن یا ضعف عمومی بدن مواجه بوده اند. نمونه های ابتلا به بیماری کرونا در ایران نیز این موضوع را تایید می کند که اکثر مبتلایان با ضعف سیستم ایمنی مواجه بوده اند. البته دلایل مختلفی برای وجود این ضعف بیان می شود که یکی از مهمترین آنها بودن بیماری های زمینه ای در بدن فرد مبتلا به کروناویروس است.

یکی از مهمترین دلایلی که گفته می شود ژل رویال برای درمان کرونا موثر است، این بوده که این ماده به عنوان یک تقویت کننده قوای ایمنی بدن انسان شناخته می شود. ژل رویال می تواند بدون هیچ گونه عوارض جانبی و با سرعت مناسبی به تقویت قوای ایمنی بدن پرداخته و به پیشگیری و درمان کرونا بپردازد. 

اگر از ژل رویال به صورت منظم و دوره ای استفاده کنید، سیستم ایمنی بدن شما در برابر انواع ویروس ها تقویت شده و می تواند واکمنش های مختلف را پاسخ دهد. در نتیجه اگر به فکر پیشگیری از کرونا هستید یا خود و اطرافیانتان به این بیماری مبتلا شده اید، مصرف ژل رویال را جدی بگیرید.

البته در کنار مصرف ژل رویال، درمان کرونا با بره موم نیز موضوعی است که می تواند مورد بحث قرار گیرد. بره موم نیز در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر بوده و به همین علت می تواند برای درمان کرونا موثر واقع شود.

مررررگ بر تبلیغ

مادرم یاعلی گفتو،مرا زاد😊نماد حلال زادگی عشق علی و اولادش🤫🤫                         👈👈🙆🙋عضوکمپین مبارزه با کلمات تهوع آورِ😷:شوشو(شوهر)😧آخایی  سِز(سزارین)   آقایی😈عجقم(عشقم)🙊رل🤑🤑😷عجیجم(عزیزم)😒پشمل(پسر)😶آز(آزمایش)😐پری😕کراش😩😷😷تودلی  کنجد😱دوزپسر😟خودم پز  به ما چه،به توچه من توام یا تو منی😶اسی(استارتر)😕باکِل(باکلاس)😧😧اِستا(استامینوفن)😷😧😬😦بِِز(بذار)👉👉😦😦فاصله اجتماعی😕😐پروتکل های بهداشتی😡😬کیوت😧پارتنر🐒پسمل😤دخمل😐😕کادر درمان بیمارستانِ .... ازتون متنفرم😓😓😓

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
اگر تبلیغه حلالت نمیکنم که نشستم همه را خوندم...عمرا بخرم

وای خدا نکشت خندم گرفت 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 اول یه صلوات بفرست.من مطمئنم خوشبخت خوشبخت هستم چونکه هرچه دارم رو عاشقانه دوس دارم  من از خدا هستم و خدا سراسر انرژی مثبت است. یه روزی میرسه که من ۷۰ سال دارم  و تایپیک هام رو میخونم لذت میبرم چونکه اون زمان همسرم بچه هام همه خوشبخت و سالم هستیم،خدایا ب حق امام حسین و حضرت عباس قسمت میدم  سلامتی و دل خوش بده ب همه .من یه اردیبشهتی خوشبختم  تاکید میکنم‌زندگیم  سراسر انرژی مثبت  و امیده. زندگی من سراسر عشق و محبت و انرژی مثبته.من پشتم به خدا گرمه خدا هم هوای منو داره عاشقتم خدا جونم.  روزهای خوب و خوبتر در راه است. ۴ تا محبوب خدا همیشه بهشون پناه میبرم و دستم رو رد نمیکنن ۱.امام حسین علیه السلام. ۲.آقا ابلفضل.۳.امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف. ۴.امام رضا ضامن آهو. عاشقتونم که هر وقت صداتون زدم اومدید و از طرف خدا برام هدیه آوردید. من قطعا هم موفق هستم و هم خوشبخت. خدایا مواظب همسرم  و بچه هام باش.  دوست دارم معبود من. پیش ب سوی سعادت 😚😚😚😚😚😚😚😚پیش بسوی انرژی مثبت 😍پیش بسوی  عشق 😚😙😍😍
2738

[QUOTE=145589730]همین امروز خبرشو خوندم که هرکسی ادعا کنه داروی کرونا داره مجرمه  ایینجور دروغو تبلیغا جرمه😏[/QUOTE]


بله دقیقااااا خوبه بریم به پلیس فتا شکایتشو کنیم

لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز