2737
2739

جدیدترین تحقیقات بالینی (2018) محققان ژاپن نشان داده است که نوشیدن آب قلیایی می تواند تاثیر مطلوبی بر روی بهبود خلق و خو، کاهش اضطراب، عملکرد سیستم عصبی خودکار و افزایش کیفیت زندگی داشته باشد.شما چقدر در طول روز درگیری های عصبی دارید یا چقدر در مورد مسائل پیش پا افتاده دچار استرس می شوید ؟ اگر جواب شما بسیار است ، پس حتما به دنبال راه حلی هستنید که مانند آب روی آتش استرس و عصبانیت شما را خاموش کند .

تاثیر اب قلیایی بر خلق و خو

کم آب شدن بدن باعث بوی بد دهان می شود. کم آبی موجب کاهش بزاق دهان می شود.

    دکتر مارشال یانگ، دندانپزشک در کالیفرنیا می گوید: کم آب شدن بدن می تواند باعث بد بو شدن دهانتان شود. بزاق دارای خواص ضد باکتریایی مهمی است. وقتی بدن کم آب می شود کاهش بزاق دهان باعث می شود باکتری ها رشد کنند، و نتیجه اش هم بد بو شدن دهان است. پس به خاطر خودتان و کسانی که اطرافتان هستند آب بنوشید.

یکی از مهمترین دلایل بوی دهان تجزیه اسیدهای چرب و اسیدی شدن فضای دهان است که نه تنها بوی نامطبوعی ایجاد می کند، بلکه باعث تخریب دندانها می شود و زمینه رشد اغلب میکروب های بیماری زا در دهان را فراهم می کند. خشک بودن فضای دهان به دلیل عدم تاثیر بزاق در شستشوی دندانها و افزایش مواد اسیدی ناشی از باکتریها باعث افزایش بوی دهان و استعداد عفونت دندانی می گردد.
آب قلیایی  بهترین گزینه جهت جلوگیری از کم ابی بدن و کاهش بزاق محسوب می شود. آب قلیایی همانند جوش شیرین محیط اسیدی دهان را خنثی می کند و هیچگونه عوارضی برای دندان ها ندارد. محققان برای سلامت دهان و دندان مصرف ۸-۱۲ لیوان آب قلیایی در طول روز را پیشنهاد کرده اند.
از طرف دیگر خرید آب قلیایی به دلیل تولید هیدروژن فعال، خواص آنتی اکسیدانی بالایی دارد که باعث می شود التهاب بافت لثه کمتر شود و دندان ها کمتر در معرض تخریب و اکسید قرار بگیرند. آزمایش بر روی موش ها نشان داده که آب آشامیدنی غنی از هیدروژن می تواند انحطاط دندان وابسته به سن (اکسیداسیون) را بهبود بخشد.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

من از وقتی که دستگاه آب قلیایی رو خودم خریدم راضیم بیماری‌های خودم تماما درمان شد و احساس سبکی و انرژی بالایی دارم .کف دست دخترم زیاد عرق می‌کرد و دهانش بد بوبو بود ک اونام خوب شده  با یه دستگاه کل خانواده آب آشامیدنی رو قلیایی کردیم و میخوریم دستگاهش هم برند دکتر هلث هست 

اینم شماره فروشگاهش 09125657347

2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687