2733
2739

ماهی ۸۰۰ خورد و خوراک...قبض ۱۰۰...بنزین ۳۰۰...لباس ۱۰۰...قسط ۵۵۰...کرایه خونه ۵۰۰...باشگاه ۱۰۰...شارژبرای گوشیامون ۲۵۰...۱۰۰ تومنم رستوران و کافه ...دونفریم تازه عروسی کردیم شما چجوریایید؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

چجوری ماهیانه میرید ۱۰۰ لباس میخرید؟ 

میرید دمه مغازه میگی اندازه ۱۰۰ تومن لباس بده ؟😅 مانتو بخوای بخری بیشتر در  میاد

دیگه سیمکارت ندارم😐 توی تاپیکای سیاسی من دیگه حرف نمیزنم🤐🥺🌺🍃🍃درویشی تهی‌ دست از کنار باغ کریم خان زند عبور می‌کرد. چشمش به شاه افتاد و با دست اشاره ای به او کرد. کریم خان دستور داد درویش را به داخل باغ آوردند. کریم خان گفت: «این اشاره های تو برای چه بود؟»درویش گفت: «نام من کریم است و نام تو هم کریم و خدا هم کریم. آن کریم به تو چقدر داده است و به من چی داده؟»کریم خان در حال کشیدن قلیان بود. گفت: «چه می‌خواهی؟»درویش گفت: «همین قلیان، مرا بس است.»چند روز بعد درویش قلیان را به بازار برد و قلیان بفروخت. خریدار قلیان کسی نبود جز فردی که می‌خواست نزد کریم خان رفته و تحفه برای خان ببرد، که از قلیلن خوشش آمد و آن را لایق کریم خان زند دانست. پس جیب درویش پر از سکه کرد و قلیان نزد کریم خان برد. چند روزی گذشت. درویش جهت تشکر نزد خان رفت. ناگه چشمش به قلیان افتاد و گفت:«نه من کریمم نه تو. کریم فقط خداست، که جیب مرا پر از پول کرد و قلیان تو هم سر جایش هست.»🍃🌺🍃   امضامو هفته‌ای یکبار بروز میکنم🤗😍
2738

یعنی هر ماه لباس می خرید؟🤔🤔

گفت دانایی که گرگی خیره سر/هست پنهان در نهاد هربشر/ هر که گرگش را دراندازد به خاک/رفته رفته می شود انسان پاک/هرکه با گرگش مدارا می کند/خلق و خوی گرگ پیدا می کند/هر که از گرگش خورد دائم شکست/گرچه انسان می نماید، گرگ هست
چجوری ماهیانه میرید ۱۰۰ لباس میخرید؟  میرید دمه مغازه میگی اندازه ۱۰۰ تومن لباس بده ؟😅 مانتو ...

خواستم بگم بعد گفتم شاید میانگین حساب کرده یا ی شهر کوچیکن ارزونه همه چیز

گفتند که او عاشق گیسوی کمند است،،،موهای من از عصر همان روز بلند است 👧

كم خرج

✨دیشب شاهد بحث بین 2 نفر بودم و یکیشون گفت : تو انقدر خودتو نمیبینی که حتی از ظرف بیسکویت روی میز شکسته هاشو برمیداری میگی سالماش باشه برای بقیه.. خواستم بهت بگم حواست اول از همه به خودت باشه، فداکاریهایی که میکنی مرز داره.. اگر از مرزش رد بشی هم خودت رو ازار میده هم بقیه رو.... خودت رو فراموش نکن تو در نهایت فقط خودت رو داری✨.📍📍📍📍📍📍اگر موافق کشتار و ازار حیوانات و مخالف حامی حیوانات هستی اصلا نه من رو ریپلای کن نه سعی کن قانعم کنی وقت من با ارزش تر از همکلام شدن باتوست 🤫📍📍📍📍📍📍عظمت یک ملت و پیشرفت اخلاقی آن را میتوان از نحوه ی برخورد انها با حیوانات قضاوت کرد  «گاندی» 
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز