2733
2734
سلام من امروز میخوام برم نمایشگاه میشه بگید چه جوری میتونم با مترو یا اتوبوس برم
از شهدا میام
ممنون


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
2740
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران از آغاز به کار نمایشگاه‌های پاییزه در استان تهران تا سقف 20 درصد تخفیف خبرداد.
خبرگزاری فارس: آغاز به کار نمایشگاه‌های پاییزه از امروز/ نمایشگاه مصلی از 20 شهریور دایر می‌شود

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه در سطح استان تهران، اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس و استقبال از مهر در 5 نقطه شهر تهران واقع در خاوران، بوستان‌های ارم، ولایت و حکیمیه از تاریخ 16 شهریور آغاز به کار می‌کند و نمایشگاه مصلی نیز از 20 شهریور دایر می‌شود

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز دایر است گفت: این نمایشگاه از ساعت 10 تا 22 دایر است و از 5 تا 20 درصد تخفیف دارد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به اینکه در هر شهرستان استان تهران نیز یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و لوازم التحریر دایر می‌شود، گفت: نمایشگاه مصلی در شهر تهران مختص فروش لوازم التحریر است.

ترکی یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها از تولیدات داخلی استفاده می‌شود و اجازه فروش به محصولات بی‌کیفیت خارجی و کالاهایی که مارک‌های غیر اسلامی و ایرانی دارد داده نمی‌شود.
دنیا رو سخت بگیری دنیا برات سخت میشه  
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز