2733
2734
سلام من امروز میخوام برم نمایشگاه میشه بگید چه جوری میتونم با مترو یا اتوبوس برم
از شهدا میام
ممنون

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2731
2740
معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران از آغاز به کار نمایشگاه‌های پاییزه در استان تهران تا سقف 20 درصد تخفیف خبرداد.
خبرگزاری فارس: آغاز به کار نمایشگاه‌های پاییزه از امروز/ نمایشگاه مصلی از 20 شهریور دایر می‌شود

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره برگزاری نمایشگاه‌های پاییزه در سطح استان تهران، اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها در آستانه بازگشایی مدارس و استقبال از مهر در 5 نقطه شهر تهران واقع در خاوران، بوستان‌های ارم، ولایت و حکیمیه از تاریخ 16 شهریور آغاز به کار می‌کند و نمایشگاه مصلی نیز از 20 شهریور دایر می‌شود

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها به مدت 10 روز دایر است گفت: این نمایشگاه از ساعت 10 تا 22 دایر است و از 5 تا 20 درصد تخفیف دارد.

معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با اشاره به اینکه در هر شهرستان استان تهران نیز یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و لوازم التحریر دایر می‌شود، گفت: نمایشگاه مصلی در شهر تهران مختص فروش لوازم التحریر است.

ترکی یادآور شد: در این نمایشگاه‌ها از تولیدات داخلی استفاده می‌شود و اجازه فروش به محصولات بی‌کیفیت خارجی و کالاهایی که مارک‌های غیر اسلامی و ایرانی دارد داده نمی‌شود.
دنیا رو سخت بگیری دنیا برات سخت میشه  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687