2733
2739
عنوان

لیزر هموروئید

401 بازدید | 3 پست

سلام دوستان،چندتا سوال داشتم: کسی از شما لیزر هموروئید انجام داده؟

درد و عوارض نداره؟

اسم دکترتون چی بود؟

کسی پیش خانم دکتر زهرا سعادتی لیزر انجام داده و راضی بوده آیا؟

با لیزر خوب میشه  من میخوام بعد زایمان عمل کنم

من امروز رفتم دکتر گفت همین الان آماده شو لیزر کنم برات، هزینه ش ۵ت میشه، من گفتم باید با همسرم مشورت کنم، ولی درصورتی که سه شنبه پیش ی دکتر دیگه هم میخوام برم ببینم اون چی میگه،

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

عمل هموروئید که با نام لیزر هموروئید نیز شناخته می‌شود یکی از راه‌های آسان برای درمان بواسیر یا همان هموروئید است. بیماری بواسیر عموما در بیش از ۷۵ درصد افراد خود را نشان می‌دهد این بیماری در بسیاری از مواقع نیاز به درمان با لیزر نخواهد داشت و تنها با رعایت کردن مواردی و برگشت به شیوه صحیح تغذیه به خودی خود درمان خواهد شد، اما اگر بیماری بواسیر در مراحل پیشرفته خود باشد یکی از راه‌‌های درمانی مناسب استفاده از لیزر هموروئید است. در این مقاله در رابطه با لیزر هموروئید اطلاعات کاملی دریافت خواهید کرد با ما همراه باشید.

لیزر هموروئید را می‌توان یکی از عالی‌ترین روش‌های درمانی برای بواسیر در نظر گرفت. این روش درمانی به دلیل آن که ویژگی‌های مختلفی دارد باعث می‌شود که بیمار چه در زمان عمل و چه پس از آن درد زیادی را احساس نکند. در حال حاضر می‌توان عمل هموروئید به وسیله لیزر را یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌بواسیر در نظر گرفت.

لیزر هموروئید مزیت‌های مختلفی را با خود به همراه دارد که از جمله این مزیت‌ها می‌توان به عدم برگشت بیماری، طول درمان بسیار کم و ناچیز، روند درمانی بسیار سریع، بدون عفونت، بدون خونریزی و غیره در نظر گرفت. در این مقاله به صورت کامل در رابطه با عمل هموروئید به وسیله لیزر صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشید.

می‌دانید بیماری هموروئید چیست؟ می‌دانید انواع بواسیر کدامند و چگونه به وجود می‌آیند؟ بواسیر یا هموروئید (Hemorrhoid) یکی از شایع‌ترین بیماری‌ها در سنین کهن سالی است. درست است که این بیماری بیشتر در سنین بزرگسالی خود را نشان می‌دهد اما علل و عوامل به وجود آمدن آن از سنین جوانی به سراغ ما می‌آید.


2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز