2733
2739


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کسی هم دعانویس عالی میشناسه بیادتاپیک آخرم

نی نی یارمنو نترکون لطفا کاربریم رولازم دارم یااول اخطارچیزی بده ....چرابزایم پسری،جاموبندازه پشت دری،روم بکشه پالون خری،عروسم بگه جادوگری.....میزایم دختری جاموبندازه توپنج دری،روم بکشه لاف زری،دامادم بگه تاج سری  
2731
2738

بچها کی نائب میشه؟؟

حال دلم خوب نیست💔💔💔💔دلم گرفته😔ی صلوات واسه حاجتم بفرستید❤❤تیکرم واسه آرزومه بگو الهی آمین😍😍تا تموم نشده بهش برسم❤بگذار خیالت را راحت کنم دوس داشتنت مشروط ب هیچ شرطی نیست چه باشی و چه نباشی عاشقانه دوستت دارم❤💌❤💛خدایا خودت میدونی عاشقشم ❤💛قلب من پیش توئه، مراقبش باش💛❤💏💏

موم عروس در اعمال روحانی علوم غریبه و دعانویسی مورد استفاده قرار می گیرد و طبق نظر اساتید علوم غریبه در ایران، روش استفاده از آن اینگونه است که برخی از اساتید از دانه های آن به جهت ساخت تسبیح روحانی مخصوص استفاده می کنند، به اینصورت که حین ساخت یا بعد از ساخت تسبیح، دعا یا اذکار را بر روی آن می خوانند و سپس تسبیح می زنند تا عمل روحانی مورد نظر به مرحله ی اجابت برسد.


و یا برخی از دعا و طلسمات نیاز به موم اندود شدن دارند که شخص دعانویسی در ابتدا موم عروس را داغ می کند تا آب شود و سپس دعا یا طلسم نوشته شده را از قسمت نوشته اش با موم آب شده موم اندود می کند و عمل روحانی مورد نظر را به پایان می رساند و همچنین برخی از اعمال روحانی و موکلین بخور موم عروس را می طلبند که می توان از این موم سفید به عنوان بخور روحانی استفاده نمود. (این متن از منابع معتبر علوم غریبه نوشته شده است و فروشگاه عطارک در این خصوص تخصصی ندارد)


خرید موم عروس

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز