2733
2739
عنوان

دعوتنامه بقیع

99 بازدید | 3 پست

سلام.لطفا بخونید و با ارسال این درخواست به آدرسایی ک گفته شده درخواست خودتونو برای بازسازی بقیع اعلام کنید.اجرتون با امام زمان حجه ابن الحسن عسگری(ع)



متأسفانه در 8 شوال سال 1344 هـ مصادف با 2 فروردین 1306 قبرستان بقیع که محل دفن چهار تن از امامان شیعیان یعنی امام حسن، امام سجّاد، امام باقر و امام صادق علیهم السلام و بسیاری از بزرگان دین اسلام می باشد به دست وهّابی ها به صورت کامل تخریب شد.

آری! در حدود ۹۰ سال قبل این جنایت بزرگ بر خلاف تمام معارف مذهبی و قوانین بین المللی صورت گرفت.

در آن روزگار مسلمانان جهان این موضوع را محکوم کرده و شیعیان این روز را «یوم الهدم» نامگذاری کردند و تا کنون همه ساله در ۸ شوال عزادار هستند و در متن جامعه شیعیان سال های زیادی است که این روز به عنوان «روز جهانی بقیع» نام گرفته و در تمام هیئات مذهبی، حسینیه ها و مساجد مراسم عزاداری بر پا می شود.

حال چرا در مملکت شیعه که امنیت آن بخاطر گسترس تشیّع یعنی تنها مذهب حقّ در جهان است نباید روز هشتم شوال تعطیل باشد ؟؟؟

چرا در این مملکت که مذهب رسمی آن «مذهب جعفری اثنا عشری» است واقعه ی ۸ شوال که ارتباط مستقیم با رئیس مذهب جعفری یعنی امام صادق علیه السلام دارد مورد کم توجّهی قرار می گیرد ؟؟؟

براستی در این سر زمین که امنیت، اقتدار، قدرت، نهاد های قانونی، مدارس، مساجد، ناموس، ایمان، نماز، روزه و شیعه و غیر شیعه ی آن از تمام مذاهب همه و همه مدیون امام جعفر صادق علیه السلام هستند چرا نباید روز ۸ شوال که سالروز تخریب مزار ایشان به دست دشمنان قسم خورده ی اسلام است به عنوان «روز جهانی بقیع» اعلام رسمی شود و چرا مردم نباید به صحنه دعوت شوند ؟؟؟

این سکوت مسئولان و کم گذاشتن ها در این زمینه نه تنها در این سال ها اثری نداشته است بلکه باعث گستاخی بیشتر وهابیّت شده تا جایی که در سال های اخیر آن ها تصمیم به نبش قبر پیامبر خدا صلّی الله علیه و آله گرفته بودند ... .

امروزه مسئولین کشورهای جهان صدها و صدها مسأله از اختلافات سخت و سنگین خود را با مذاکره و گفتگوی درست حل و فصل می کنند امّا سازمان حجّ و زیارت تاکنون برنامه ای در مورد باز سازی بقیع به این مردم مؤمن و متدین ارائه نکرده است !

براستی امروز کدام مسلمان بر روی کره ی زمین پیدا می شود که نماز بخواند و این نماز و مسلمانی اش را مدیون سیّد و مولای مان امام صادق علیه السلام نباشد ؟؟؟ در حالی که تمام بزرگان چهار فرقه ی اهل سنّت شاگرد بودن خود را در محضر ایشان افتخار ویژه ی خود می دانستند ... .

🔴 توجّه :

بزودی نسخه ای از این پیام به سایت رسمی مجلس به آدرس برای ریاست محترم مجلس فرستاده خواهد شد و ما از مسئولین مربوطه می خواهیم تا مردم مؤمن و متدین را از جریان این درخواست عمومی شیعیان و روند رسیدگی به این موضوع مهم یعنی ثبت و اعلام رسمی 8 شوال به عنوان «روز جهانی بقیع» مطّلع فرمایند.


🔴 همه با هم

⚡️ برای رفع مظلومیّت بقیع

اگر شما می خواهید ما را در رساندن پیام مظلومیّت قبرستان بقیع، ثبت و اعلام رسمی «روز جهانی بقیع» یاری کنید می توانید از راه های ارتباطی زیر این #پیام_عمومی را کپی کرده و با نام خودتان به مجلس شورای اسلامی بفرستید 👇


آدرس :

تهران _ میدان بهارستان _ خ مجاهدین اسلام _ مجلس شورای اسلامی


📭 صندوق صوتی : 09626

📬 صندوق پستی : 11575-177

📫 کدپستی : 1157612811

📞 تلفن : 39931

📞 نمابر : 33132441

📨 رایانامه : islamic@parliran.ir

لطفاً شما نیز این پیام و در خواست را آن قدر نشر بدهید تا به دست همه ی مسئولان مربوطه برسد إن شاء الله

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز