2733
2734

👇🏼

*ایتالیا از راز مرگ کرونایی ها پرده برداشت و دست چین و سازمان بهداشت جهانی رو شد!!!


چین و سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بودند به هیچ وجه اجساد فرد مبتلا به کرونایی را کالبد شکافی نکنید ولی پزشکان ایتالیایی با کالبد ۴شکافی اجساد افراد کرونایی به مورد جالبی رسیدند!!!*👇


و کرونا ویروس نیست میکروب هست


در ایتالیا ، CORONAVIRUS REMEDY نهایی پیدا شد.

با تشکر از پزشکان ایتالیایی که سرانجام نافرمانی قانون جهانی بهداشت WHO برای انجام کالبد شکافی بر روی مردگان Coronavirus نیستند و آنها کشف کردند که * این یک VIRUS نیست بلکه BACTERIA * است که باعث مرگ می شود !!!

این امر باعث میشود لخته های خون شکل بگیرد و منجر به مرگ بیمار شود.  خانواده های جهانی باید شروع به درخواست کالبد شکافی در بستگان مرده خود کنند!


ایتالیایی به اصطلاح Covid-19 ضرب و شتم می کند ، چیزی غیر از "انعقاد داخل عروقی منتشر نشده (ترومبوز).


وراه مبارزه و یا درمان آن با آنتی بیوتیک ها ، ضد التهابات و ضد انعقاد کننده ها مثل آسپیرین ساده است و این نشان میدهد که این بیماری بدرستی درمان شده است.


این خبر هیجان آور برای کل جهان توسط پزشکان ایتالیایی تولید شده است که کالبد شکافی را بر روی اجساد تولید شده توسط کووید 19 انجام داده اند.


🔷 حتی بیشتر ، به گفته آسیب شناسان ایتالیایی: "دستگاه تنفس هرگز لازم نبود و نه بخش های مراقبت ویژه.


تنفس کنندگان به کشتن بسیاری کمک کردند.


- بنابراین در ایتالیا تغییر پروتکل ها آغاز شده است ، ایتالیا در حال تغییر و پایان دادن به آنچه در سراسر جهان به نام PANDEMIC نامیده میشود ، پایان مییابد.  


چینی ها این راه حل را قبلاً می دانستند و آن را گزارش نمیدادند اما باید اینکار را انجام دهند.  شرم کن چین!


منبع این اطلاعات: وزارت بهداشت ایتالیا


به اشتراک بگذارید در کل جهان میدانیم که ما متلاشی شده ایم و سالمندان ما به قتل رسیده اند!

italiarevelacurardelcovid19

ALERT → هوشیار باشید !! این اطلاعات را به کلیه خانواده ، همسایگی ، آشنایان ، دوستان ، همکاران ، همکاران و ... و غیره و محیط شما بطور کلی ارسال کنید:

اگر شما با Covid-19 قرارداد دارید این یک ویروس نیست زیرا ما به آن اعتقاد داشتیم ، بلکه یک باکتری است که توسط 5 G تابش الکترومغناطیسی تقویت شده و باعث التهاب و هیپوکسی میشود در اینجا کاری است که باید انجام دهید:

شما قصد دارید 100 میلی گرم آسپیرین و آپروناکس (یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) مصرف کنید که با التهاب و درد مبارزه میکند تب را کاهش میدهد و خون را رقیق میکند)) یا پاراستامول

چرا؟

زیرا نشان داده شده است که Covid-19 باعث لخته شدن خون میشود که منجر به ترومبوز میشود و خون در قلب و ریه ها اکسیژن نمیشود و اکسیژن نمیکند ، به همین دلیل هیچ کس سریع نمی میرد زیرا آنها نمی توانند نفس بکشند.

در ایتالیا پروتکل WHO را به جهنم فرستادند و کالبد شکافی جسدی را که به علت کووید 19 درگذشت انجام دادند آنها بدن را بریدند و بازوها و پاها و سایر قسمتهای بدن را باز کردند و فهمیدند که  رگها گشاد شده و خون لخته شده است و همه رگها و شریانها پر از لخته شده است از گردش خون به طور عادی جلوگیری می کند و اکسیژن را به تمام اندام ها عمدتا مغز ، قلب و ریه ها وارد میکند و سرانجام بیمار درگذشت با دانستن این تشخیص وزارت بهداشت ایتالیا بلافاصله پروتکل های درمانی را برای Covid-19 اصلاح کرد و تجویز 100 میلی گرم آسپرین و آپراناکس را برای بیماران مثبت خود آغاز کرد نتیجه ای که بیماران شروع به بهبودی و بهبودی از خود نشان دادند و وزارت  سلامت بیش از 14000 بیمار را در یکروز به خانه فرستاد.    

ما نمیدانیم که دولت های جهان چه کاری انجام می دهند ، اما ایتالیا تصمیم گرفته است که این قانون را دور بزند زیرا آنها قبلاً تحت الشعاع قرار داشتند و در هرج و مرج جدی از مرگ روزانه قرار داشتند.

اکنون WHO به دلیل پوشش بسیاری از مرگ و میرها و جمع آوری اقتصادهای بسیاری از کشورهای جهان تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

بسیار مهم مرگ کرررررررررونا جشن موفقیت آمیز بایک عدد قرص آسپرین کرونا به ابدیت پیوست در یک روز ۱۴۰۰۰ کرونایی ۱۰۰درصد مرگی از بیمارستان مرخص شدند درهای قرنطینه را باز کنید🌹🌹🤲

.....

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

شایعه اس بابا 

شوهر نی نی سایتی کیست؟به مردی گفته می شود که تا قبل از ازدواج مادرش رو بندرت می بیند و ارزشی برای حرفها و راهنمایهایش قائل نیست اما به یکباره بعد از ازدواج دوست دارد مادرش را هر روز ببیند و حرف،حرف او باشد‌ ،خواهرش را که تا قبل ازدواج اغلب اوقات با او در ستیز بود حالا دیگر او را مانند قدیسه ی می پرستد .گفته شده این موجود علاقه عجیبی به پسردار شدن دارد بطوری که محمدرضا پهلوی،علی دایی..آنقدر مانند او دنبال جانشین نیستند.تا کشفیات بعد بدرود .شما هم چیزی بولدی از شوهرای نی نی سایت توجهتون رو جلب کرد بگید تا اضاف کنم😂دوستان ازم خواستن که شورت قرمززز رو هم اضافه کنم😂
2738

😐😐😐😐😐😐😐😐😐😂

خداییش چقدر بیکار بوده طرف اینهمه چرت و‌پرت نوشته😂😂😂😂😂

ایران به خاک خسته تو سوگند،به بغض خفته دماوند😞که شوق زنده ماندن من به شادی تو خورده پیوند😞ایران اگر دل ترا شکستند،تو را به بند کینه بستند😞چه عاشقان بی نشانی که پای درد تو نشستند😞 😞😞😞😞😞😞ایران به شوق زندگی، در مرگ روئین تن شده😞مرد و زنش تلفیقی از ابریشم و آهن شده😞ایران پر است از عاشقان، این گنج های بیشمار😞مرزیست پر گوهر ولی، با رنج های بیشمار😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢حس ششم!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷غیرت!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷جن!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد خاله زنک!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷دختر بچه شوهر کرده!!!!!😷😷😷😷😷😷😷مرد بچه باز!!!!😷😷😷😷😷😷😷😷رل 😷😷😷😷😷😷😷😷کراش😷😷😷😷😷😷😷کرونا!!!!!😷😷😷😷😷

بعید می دونم صحت داشته باشه

همین دو روز پیش USA Today مقاله نوشته بود که کوید ۱۹ ویروسه نه باکتری

خدایا... هرکس... بیادم هست بیادش باش کنارم نیست کنارش باش و اگر تنهاست پناهش باش

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics




2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز