2737
2739

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2731
2738

ثبت آگهی

ثبت آگهی از معمول ترین روش های رسیدن به نیازمندی هاست ، اگر بدانیم بهترین روش ثبت اگهی کدام است یقیننا سریع ترین راه را برای رسیدن به آنچه که می خواهیم ، یافته ایم.

خب قبل از شروع هر چیزی بهتر است با مفهوم آگهی آشنا شویم. اگر به معنای لغوی این کلمه بپردازیم می توانیم آن را باخبر بودن و مطلع بودن معنا کرد .آگهی داشتن ، یعنی دانستن . اما این مفهوم به درستی تمام آنچه را که مد نظر ماست نمی تواند بیان کند .با توجه به استفاده ی بیشتر این لغت در بخش  تبلیغات این ذهنیت نیز وجود دارد که شاید تبلیغ ، پیغام تبلیغاتی و همچنین خبر رسانی در انواع مختلف آن را شامل گردد.با وجود تعابیر مختلف و برای افزایش سطح اطلاعاتمان در ادامه به توضیح و تفسیر هرچه تمامتر این کلمه می پردازیم.


ثبت اگهی

ثبت اگهی را رایج ترین روش تبلیغاتی می دانند زیرا اکثر صاحبان کسب و کار برای منتشر ساختن نیازمندی ها و همچنین ارائه ی محصولات خود از این روش استفاده می نمایند.این امر از گذشته نیز مرسوم بوده با این تفاوت که قبلا و در سالهای گذشته محل ثبت اگهی در قسمت نیازمندی روزنامه و مجلات بوده است ولی در زمان حاضر و در دنیای که با تکنولوژی و فضای وب امیخته شده راهای بهتر و سریعتری برای این امر وجود دارد.یکی از این فضاها که اتفاقا مخاطبان زیادی دارد سایت ها می باشد  ازجمله ی بهترین سایت ها در این زمینه سایت شپینو می باشد.


سلام سایتای زیادی هستن که این امکان رو فراهم میکنن که بعضیاشون داخل کشور و بعضی هاشون خارج از کشورن پینی شو یکی از اوناس که امکان آگهی دادن از خارج کشور و داخل کشور فراهم میشه توش مشتری پیدا کرد از خارج از کشور

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز