2737
2734
عنوان

مصرف آسپرین در بارداری

18661 بازدید | 10 پست
دوستان من هفته 24 هستم حدودا از ماه سوم به بعد بود که دکترم بهم قرص آسپرین 80 داد که هر روز بخورم علتشم فشار خونم بود که البته واسه من خیلی زیاد هم نبود یعنی 12 روی هشت تا هشت و نیم بود که دکتر گفت ممکنه در ماههای بالاتر بالاتر بره.
مطالب زیادی در مورد مصرفش از نت خوندم و واقعا گیج شدم. هم خوب هم بد.شوهرمم که دکتر داروسازه اول که دکتر بهم این دارو داد گفت نخور تا درموردش تحقیق بکنم کلی هم مطالب مختلف خونده و تحقیقاتی جدید مبنی بر اینکه با این دوز منعی نداره...و بعد گفت بخور که خوردم.
از طرفی برادرشوهرمم که دکتر داروسازه گفت نخور...
اما الان سه ماه گذشته و من خوردم هم به حرف دکترم اعتماد کردم هم به حرف شوهرم ...شما دوستانی که مصرف کردین بعدش نینیهای سالمی بدنیا آوردین؟
تو رو خدا بیاین جوا ب بدین ...نمیدونم چرا یهو استرس این قضیه رو گرفتم؟


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
رژین جان اصلا نگران نباش ......... دوست من هم تو بارداریش آسپرین میخورد اما اون فشار خونش طبیعی بود . می گفت دکتر برای افزایش وزن جنین بهش داده بوده . نمی دونم واقعا به همین خاطر میخورده یا دلیل دیگری داشته

خدایا... هرکس... بیادم هست بیادش باش کنارم نیست کنارش باش و اگر تنهاست پناهش باش

Click Here 2 Get Free Comment Pics
Free Glitter Graphics




منم خیلی نگرانم. الان 4 ماهه هستم و 2 ماهه دارم آسپرین می خورم. تو نت که می خونم خیلی نگران می شم. اینکه برای جنین ضرر داره و ممکنه منجر به کوری جنین بشه چیه؟؟ توروخدا راهنمایی کنین خیلی استرس گرفتم.
2738

من بارداری اولم مسمومیت حاملگی گرفتم که بچم رو تو ماه ۶ دنیا آوردن و نموند..بارداری دومم توی هفته ۱۰ بارداری سکته مغزی برام اتفاق افتاد که دکتر وفایی که خدا ایشالا.. خیرش بده بهم آسپرین داد و آمپول کلگزان..که خدا رو شکر دیگه نه فشارم بالا رفت و نه مشکله دیگه ای.اگه بارداری دومم از همون اول دکتر قبلی بهم داده بود شاید سکته مغزی برام پیش نمیومد..که بعدش دکتر مغز دکتر وفایی رو بهم معرفی کرد که دکتر زنان در شب از هست..الانم بچم ۴ سالشه سالم سلامت از همه لحاظ خدارو شکر..پس همیشه به دکترتون اعتماد کنیم..یا حق

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687