2737
2739
عنوان

دوران عقد.....کمکم کنید😞

412 بازدید | 27 پست

من الان عقدم.باهمسرم ارتباطِ کامل داشتیم.راستش مطالبی که تو نی نی سایت و سایر جاها خوندم همه همش گفتن که تو عقد رابطه نداشته باشین چون مرد سرد میشه.یه سریم گفته بودن دیگه واستون هروسی نمیگیره و چندسال تو عقد میمونید و این حرفا😞رااستش دارم از نگرانی میمیرم.تمام خوشیِ اون رابطه از دماغم دراومد.میشه راهنمایی کنید منو.که چطور نگرانیامو از بابت مسائلی که دارم به همسرم بگم. و اینکه بنظر شماهم آیا کار بدی کردم?😞اینم بگم که ما ۶ماهی دوران آشنایی داشتیم تقریبا و مشاوره رفتیم و شناخت مناسبی از هم داریم.شوهرمم خداروشکر آدم خوبیه.ولی این حرفایی که گفتم نگرانم میکنه.

خدایا روزی هزاربار شکرت😍

ببین همه ییییی اینا ب کسی بستگی داره ک طرف مقابلته و باهاش ازدواج کردی خیلیا دچار مشکل شدن خیلیا هم اب از اب تکون نخورده من خودم عقدم ولی عمرا بزارو چون دلم میخواد شب عروسی این کارو بکنم

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم           

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

2728
نترس بابا  منم تو عقد از این کارا میکردیم واسم عروسی گرفت  سرد هم نشد اتفاقا از بعدش ر ...

اها...اخه خیلیا گفته بودن شوهرمون بهدزور عروسی گرفت و این حرفا.چون چندنفر هم نظر بودن من استرس گرفتم..همسرمو قبول دارم خداروشکر.

خدایا روزی هزاربار شکرت😍
2738
.به دلایل حقوقی بهتر بود این‌کارو نکنی ولی حالا اشکال نداره.ناراحت نباش.

حقوقیاشو همه رو میدونم.چون درس خوندم در اینباره.ولی یه جاهایی مغز ادم کار نمیکنه😐

خدایا روزی هزاربار شکرت😍
ببین همه ییییی اینا ب کسی بستگی داره ک طرف مقابلته و باهاش ازدواج کردی خیلیا دچار مشکل شدن خیلیا هم ...

اره..متوجه ام.من واسم فرقی نمیکرد عقد یا بهد عروسی.ولی الان استرس چیز دیگه رو دارم

خدایا روزی هزاربار شکرت😍

من که موافق رابطه در عقدم. از نظر من چیزی که خدا حلال کرده،حلاله. تبصره و قانونم نداره. مردی هم که بخواد با رابطه عقد سرد بشه،بهتر که زودتر سرد بشه و بشناسیش. از زندگی مشترکتون لذت ببر به این چیزام فکرنکن. همسرت اگه ادم حسابی باشه بخاطر چیزی فراتر رابطه جنسی تورو میخواد و خواهان زندگی مشترک و اینه که برین سر خونه زندگیتون. 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز