2737
2739
عنوان

میشه به نوزاد دارچین داد؟

9597 بازدید | 6 پست

دارچین یک گیاه دارویی است که تمام قسمت های آن مانند گل ، برگ ، پوست و ریشه آن مورد استفاده قرار می گیرد. فواید و عوارض جانبی دارچین برای نوزادان چیست؟

آیا دارچین برای نوزادان بی خطر است؟ چه زمانی بچه ها می توانند دارچین داشته باشند؟


مصرف دارچین برای نوزادان از شش ماهگی استفاده كنید.


فواید دارچین برای نوزادان


دارچین می تواند در تقویت عملکرد شناختی  مفید باشد برخی از فواید دارچین در زیر آمده است:


تقویت عملکرد ایمنی: نوزادان نسبت به کودکان بزرگتر و بزرگسالان در برابر عفونت ها آسیب پذیرتر هستند. استفاده از دارچین باعث تقویت سیستم ایمنی نوزادان می شود.


بهبود قدرت مغز و عملکرد شناختی: دارچین حاوی فیتوشیمیایی است که توانایی مغز در استفاده از گلوکز را تقویت می کند. مصرف کافی و طولانی مدت دارچین ممکن است به تقویت رشد شناختی در نوزادان کمک کند.


کاهش درد: دارچین دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است و می تواند به کاهش درد کمک کند. این خاصیت دارچین ، آن را به یک داروی جایگزین محبوب برای درمان مشکلات دندانپزشکی تبدیل کرده است.


درمان سرماخوردگی و آنفولانزا: استفاده از دارچین برای به دست آوردن برخی از علائم سرماخوردگی و آنفولانزا در داروهای جایگزین رایج است. یک فنجان چای دارچین با یک قاشق چایخوری عسل به عنوان یک درمان موثر برای سرماخوردگی است البته عسل برای نوزادان زیر 12 ماه مناسب نیست.


سلامت دستگاه گوارش: استفاده از دارچین در طب سنتی برای درمان مشکلات گوارشی به خوبی ثابت شده است. بیماریهای گوارشی رایج که استفاده از دارچین برای آنها توصیه شده بود ، سوء هاضمه ، نفخ شکم ، گرفتگی شکم و اسپاسم روده است.


مراقبت از پوست: روغن دارچین یک روغن اساسی است که به نظر می رسد سلامت پوست را تقویت می کند. استفاده منظم از روغن دارچین می تواند التهاب پوست را کاهش دهد.


آلرژی دارچین در نوزادان


آلرژی به دارچین در نوزادان ممکن است ، اما رایج نیست. این آلرژی شامل موارد زیر است:

  • آبریزش بینی
  • مشکل در تنفس یا تنگی نفس
  • چشمهای قرمز ، گلودرد و آبکی
  • استفراغ یا حالت تهوع
  • تورم لب یا زبان

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

حماقت محضه! بهداشت به من گفت تو ماست بریزم به دختر نه ماهم بدم. دور از جون داشت از دستم می رفت. دکترش هم کلی دعوام کرد!

آنتن‌هایی که هست صداها را از ریشه‌های درخت که در آب جوش بگذارند صدای هیاهو هست.

اصصصصصلا به نوزاد ندین

وحشتناک حساسیت زاست

من خوردم نوزادم بدنش پر دونه های قرمز شده شکمش هم یبوست شدید و دل درد

کن لما لا ترجو أرجى.....امام على عليه السلام : به آنچه اميدش را ندارى اميدوارتر باش؛ زيرا كه موسى عليه السلام رفت كه براى خانواده اش آتش برگيرد اما [در آن جا] خداوند عزّ و جلّ با او به سخن در آمد و او پيامبر برگشت .(در نا امیدی جای بسی امید است)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترمیم معدل

yayaya | 39 ثانیه پیش
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز