2733
2739

آپلود عکس





همسر این مرد به دلیل مرگ والدینش به فاصله ۲۰ روز از یکدیگر , به صورت کامل فلج شد و از آن روز تاکنون قادر به حرکت و تکلم نیست.

5 سال از این ماجرا میگذرد و این مرد فداکار شبانه‌روز، خود را در خدمت همسر معلول خود قرار داده و حاضر نیست زنی دیگر را بر همسر خود ترجیح دهد.

او که سرایدار یک مدرسه است ... نه تنها غذا را برای خود و همسر و فرزندش آماده می‌کند بلکه غذا را در دهان همسر بیمار خود می‌گذارد چرا که او قادر به غذا خوردن نیست.

"سلیم رخروخ " علاوه بر این کارها، داروی همسرش را نیز باید سر وقت بدهد. او روزی دوبار به خاطر غذا و دارودادن به همسرش مرخصی می‌گیرد و دوباره به کارش باز می‌گردد.

او می‌گوید شبها به طور میانگین سه الی چهار بار بیدار می‌شود تا همسرش – که قادر به غلت‌ زدن نیست – را این پهلو و آن پهلو می‌کند تا زخم بستر نگیرد.

واقعا توی این دوره و زمونه که خیلی ها به همسر سالم خودشون هم خیانت می کنند ... باید دست این جور آدمها را بوسید و مرام و معرفتشون را سر لوحه کارامون قرار داد

به افتخارش


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728
2740
اشکالش اینه که در این بازاری که همه داغ از این شوشوها بر دل دارن تو نمک بر زخمشان میپاشووووونی
هرکس، آنچه را که دلش خواست بگوید

آنچه را که دلش نمی خواهد می شنود . . . بله !!!!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز