2737
2734
عنوان

تقویت اسپرم

4094 بازدید | 10 پست

☑️ برای تقویت اسپرم چه بخوریم؟

🔹 سیر

سیر حاوی سلنیوم و آلیسین است. سلنیوم برای تحرک اسپرم و آلیسین برای محافظت از #اسپرم و تقویت چرخه هورمون های جنسی در اندام های جنسی مردان مفید می باشد.

🔹 گردو

گردو سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و آنتی اکسیدان می باشد. گردو سبب افزایش تحرک اسپرم، زیست پذیری و زنده ماندن اسپرم و افزایش جریان خون به اندام های جنسی می شود.

🔹 موز

موز حاوی آنزیم بروملین است. این آنزیم در تنظیم هورمون مردانه و افزایش زنده ماندن اسپرم بسیار اثرگذار می باشد.

🔹 انار

انار سرشار از آنتی اکسیدان های مختلف می باشد. انار و آب انار سبب کاهش سطح ماده شیمیایی مالون دی آلدهید در خون می شود. مالون دی آلدهید سبب تخریب اسپرم در بدن مردان می شود؛ از این رو انار می تواند در قدرت تولید مثل مردان اثرگذار باشد.

🔹 خرنوب

خرنوب سبب افزایش تحرک اسپرم و در نتیجه افزایش تحرک اسپرم سبب افزایش شانس باروری می شود.

🔹 تخم مرغ

تخم مرغ حاوی مقدار قابل توجهی پروتئین و ویتامین E می باشد؛ از این رو برای تولید و تقویت اسپرم بسیار مؤثر است. از طرفی تخم مرغ سبب حذف رادیکال های آزاد در خون می شود. رادیکال های آزاد از جمله موادی هستند که سبب تخریب اسپرم می شوند.

🔹 اسفناج

برگ های سبز، سرشار از اسید فولیک هستند و از این رو سبب بهبود ساختار و شکل اسپرم می شوند. بدشکلی اسپرم، به طور مثال دو سر و دو دم بودن اسپرم سبب بارداری جنین ناقص می شود.🔹 مارچوبهمارچوبه از جمله مواد غذایی سرشار از ویتامین C می باشد که سبب محافظت اسپرم در برابر رادیکال های آزاد و نابودکننده های اسپرم می شود.

🔹 زالزالک

زالزلک با بهره مندی از ترکیبات قوی، سبب نگه داشتن دمای کیسه بیضه در حالت طبیعی می شود و در نتیجه از تخریب اسپرم ها بر اثر درجه حرارت بالا جلوگیری می کند.

🔹 هویج

هویج دارای مقدار زیادی ویتامین A می باشد که این ماده سبب افزایش تعداد و تحرک اسپرم می شود.

🔹 دانه کدو تنبل

دانه کدو تنبل دارای فیتواسترول است که سبب بهبود تولید تستسترون و در نتیجه افزایش تعداد اسپرم می شود. از طرفی وجود اسیدهای چرب در دانه های کدو تنبل، در بهبود جریان خون در اندام تناسلی مردان نقش مؤثری خواهند داشت.

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  

☑️ زنجبیل داروی گیاهی محبوبی برای افزایش #میل_جنسی به شمار می‌رود. همچنین روغن زنجبیل نیز برای بهبود روابط جنسی مفید است← زنجبیل، به عنوان یک آنتی‌ اکسیدان قدرتمند، از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت میکند. طبق نتایج مطالعات علمی، عصاره‌ي زنجبیل می‌تواند کیفیت و کمیت اسپرم‌ ها را نیز بهبود ببخشد. زنجبیل همچنین برای تسکین خستگی جنسی و اختلال نعوظ نیز به کار میرودچرا خانم ها باید زنجبیل بخورند

❓← چون زنجبیل سردرد های ناشی از عادت ماهانه را کاهش میدهد و جریان قاعدگی را بهبود می‌دهد و همچنین درد غیر قابل تحمل زنان رادر زمان پریود تسکین میدهد← از بهترین خوراکی ها برای بزرگ کردن آلت تناسلی زنجبیل است. اگر سیستم ایمنیتان ضعیف است زنجبیل گزینه‌ خوبی برای بهبود آن به شمار میرود میتواند جریان خون را افزایش دهد که برای آلت تناسلی خوب است.

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  

☑️ خواص بادام⇠ تقويت كننده نيروی جنسی است و توليد اسپرم را زياد می كند⇠ مخلوط بادام و عسل برای درد كبد و سرفه مفيد است⇠ روغن بادام التهاب پوست را رفع ميكند.

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

 الف: کسانی که اسپرم آنها خیلی ضعیف است و بچه دار نمیشوند میتوانند از معجون زیر (شیر+ عسل+تخم مرغ+پیاز) یک روز در میان و به مدت یک ماه استفاده کنند و نتیجه اش را ببیننند. ضرر ندارد.

ب: دو قاشق آب پیاز دو قاشق عسل را در یک لیوان شیر حل کرده و قبل از خواب میل نمایند. بهترین داروی محرک قوه باه و ازدیاد اسپرماتوزوئید است.  

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  
2728

🔹 پرهیز از استحمام با آب داغ

دمای نرمال برای تولید اسپرم در بدن مردان ۲ درجه از دمای ایده آل بدن کمتر و حدود ۳۴.۵ است. مطالعات نشان می دهد که مردانی که حمام با آب داغ را کنار گذاشته اند، تجربه رشد ۵۰ درصدی تعداد اسپرم ها در مایع منی را داشته اند.

🔹 ترک سیگار

سیگار علاوه بر تمام زیان هایی که برای بدن دارد، مقدار اسپرم را نیز در بدن مردان به شدت کاهش می دهد.

🔹 استفاده از لباس های زیر راحت و گشاد

علت قرار گرفتن بیضه ها در کیسه هایی خارج از بدن این است که باید آن ها در دمایی خنک تر از دمای بدن قرار داشته باشند. پوشیدن لباس زیر تنگ سبب چسباندن بیضه ها به بدن و افزایش دمای آن ها می شود.

🔹 محدود کردن استفاده از لپ تاپ

مطالعات نشان می دهد که ارتباط مستقیمی میان استفاده از لپ تاپ متصل به وای فای و کاهش تعداد اسپرم مردان وجود دارد.

🔹 استفاده از غذاهای مفید برای تقویت اسپرم

قطعاً رژیم غذایی بر روی تولید و کیفیت اسپرم اثرگذار می باشد. مصرف غذاهایی با چربی کم، غذاهای حاوی کربوهیدرات و پروتئین فراوان، سبزیجات و همچنین غلات به همراه ورزش سبب تقویت اسپرم می شود.

🔹 عدم مصرف مشروبات الکلی

اثر روی کبد سبب افزایش سطح هورمون استروژن (هورمون زنانه) در بدن می شود. این موضوع سبب کاهش میل جنسی و در نتیجه کاهش تعداد و کیفیت اسپرم می شود.

🔹 انجام تمرینات کگل

تمرینات کگل شامل منقبض و رها کردن پی در پی عضلات قسمت تحتانی لگن خاصره می شود. این تمرینات اثری بر تعداد و کیفیت اسپرم ندارد اما می تواند قدرت پرتاب مایع منی را افزایش دهد که این موضوع سبب افزایش شانس باروری می شود.

🔹 استفاده از ویتامین ها و مکمل های غذایی

برخی از مکمل های غذایی نظیر کارنیتین، فولیک اسید، آرژینین، ویتامین E و سلنیوم سبب تقویت اسپرم می شود.

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  

✔️ خوراکی هایی برای افزایش اسپرم← ماکا← سیر← موز← شکلات← جینسینگ← مکمل های تقویت قوای جنسی← جگر تعداد اسپرم ها را افزایش می دهد. مقدار کمی از جگر منبع سرشاری از ویتامین آ است که برای افزایش قدرت باروری مفید است

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  

✅ سیر یکی از بهترین انتخاب های غذایی برای افزایش تولید #اسپرم و تقویت اسپرم است.← برای رسیدن به تأثیرات کمکی سیر شروع مصرف با ۱ تا ۲ حبه سیر در روز می تواند مناسب باشد.

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  

لایک داری مامان خانم 

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  
2738
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687