2733
2739
عنوان

فال امروز شما دوشنبه 16 دی 98

169 بازدید | 23 پست

فال روزانه متولدین فروردین:


امروز با وجود اینکه افراد دیگر فکر می کنند که شما خیلی به خودتان اطمینان دارید، اما در حقیقت شما با چهره بی تفاوتی که به خود گرفته اید قصد پنهان کردن ضعف های خود را دارید. عجیب اینکه عنوان کردن شک هایی که به خودتان دارید بیشتر از پنهان کردنشان قدرت شخصیتی شما را بالا می برد. حتی اگر دیگران گوش شنوا ندارند، از صحبت کردن در مورد حقیقت نهراسید. در نهایت اگر شما نسبت به احساس خود صادق باشید، نگرش شما نسبت به جهان بیرون قدرتمندتر خواهد شد.


صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد


آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد


تعبیر:چرا فکر می کنی کسی اندوه تو را نمی داند. خیال نکن که کسی ناله ها و آه های تو را درک نمی کند. از یاد خدا غافل نشو که تمام احوالات تو واقف است. گوهری را که تو در پی اش هستی حتی در عمق ترین دریاها که باشد به تو می دهد. از تو حرکت از خدا برکت.


هر کی فالشو میخواد بگه من فروردین ماهی را گذاشتم هر ماهی هستی بگو بذارم

واقع بین باش حتی اگر واقعیت به ضررت باشه

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

چی کار ۱۶دی داریم؟

مگه من چقدر باید آرزوهام کشته شن 😔🤕هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ی زخم نمیخراشیم ، ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم✌😂 من از نزدیک بودن های دور میترسم... وقتیفاصلهنباشهسختمیفهمی :/ اندکی صبر سحر نزدیک است ...  
2731

آذر و بهمن

فقط 3 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
میشه برای سالم به دنیا اومدن تو دلیم یه صلوات مهمونم کنی؟  اَللّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّــــــــدٍ وآلِ مُحَمَّد ﷺ 
2738

فال روزانه متولدین اردیبهشت:


شما می‌توانید بازگشت ماه به نشانه تان را حس کنید، چراکه احساسات‌تان شدیدتر و نوسان‌های رفتاری تان نسبت به قبل بیشتر شده است. اما وقتی که پلوتو در سومین خانه تان یعنی خانه ارتباطات با خورشید تعامل برقرار می‌کند، قدرت و توانایی‌هایتان نیز بیشتر می‌شود. پس شانس خود را امتحان کرده و قبل از اینکه فرصت‌هایتان را از دست بدهید، افکار و ایده‌های خود را ابراز کنید.


میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت


گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت


تعبیر:بیش از این طمع نکن چون حریفان از تو پیشی می گیرند. بر مبنای هوی و هوس کاری را انجام نده چون عاقبت خوشی در پی ندارد. آن مرادی که مدت هاست دنبالش می گردی به زودی خواهی یافت. انسانیت و شرف خود را در گرو این کار نگذار.

واقع بین باش حتی اگر واقعیت به ضررت باشه

سر کاریه ؟

مگه من چقدر باید آرزوهام کشته شن 😔🤕هرکس بد ما به خلق گوید ما چهره ی زخم نمیخراشیم ، ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم✌😂 من از نزدیک بودن های دور میترسم... وقتیفاصلهنباشهسختمیفهمی :/ اندکی صبر سحر نزدیک است ...  

فال روزانه متولدین خرداد:


ممکن است امروز دوستان تان از شما ناامید شوند اما نیازی نیست که اوضاع را غیر از آن چیزی که هست کنید. در نهایت رفتار غیرمعمول آنهاست که شما را سرگرم و حتی هیجان زده می‌کند بنابراین نیازی نیست که مانع آنها شوید. سلاح امروز شما این است که به طور کلی همه را قبول دارید. اجازه دهید تا تکروی هر کس کاهش یابد و پلکانی شود برای تعاون و همکاری همه با هم!


روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد


کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد


تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

واقع بین باش حتی اگر واقعیت به ضررت باشه

فال روزانه متولدین تیر:


شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده‌آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند.


اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح


سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح


تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.


واقع بین باش حتی اگر واقعیت به ضررت باشه
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز