2733
2734
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرمسئول محترم سایت خبری انتخاب

با سلام
احتراماً پیرو درج خبر " فاجعه در بیمارستان شرکت نفت تهران داروی بیهوشی چینی جان بیماران را گرفت" در سایت مذکور خواهشمند است جوابیه روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران را جهت اطلاع عموم حسب مقررات درج فرمایید.

روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت تهران ضمن اظهار تاسف از اطلاع رسانی غیر منصفانه و نسنجیده سایت انتخاب توجه شما و خوانندگان محترم را به موارد ذیل جلب مینماید.

1. بیمارستان صنعت نفت تهران با سابقه 50 ساله از قدیمی ترین بیمارستان های تهران می باشد که امکانات و تجهیزات منحصر به فرد دارد و امکان استفاده از داروهای چینی در این مرکز غیرممکن می باشد و لیست خریدهای این مرکز از شرکت های داروئی معتبر خود دلیل این ادعاست.

2. ضمن تکذیب خبر فوت شخص یا اشخاصی که به واسطه انجام عمل رینوپلاستی ( زیبایی بینی )‌ در این مرکز بوده اند به اطلاع می رساند در 2 ماهه گذشته این نوع عمل در این بیمارستان انجام نشده است.

3. ضمن تأیید خبر فوت مرحوم سپهر ملک احمدی در این مرکز به استحضار خوانندگان عزیز سایت شما می رساند بیمارستان اقدامات حقوقی و قانونی لازم ازطریق پزشکی قانونی را انجام داده است که بعد از حصول نتیجه به اطلاع خانواده محترم متوفی و در صورت نیاز خوانندگان شما خواهد رساند.

4. لازم به ذکر است هیچ کدام از مقامات رسمی بیمارستان ( ‌اعّم از ریاست - یا معاون ) مصاحبه ای با سایت خبری انتخاب نداشته اند.

روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت تهران

"انتخاب" ضمن تایید تلاش و فداکاری های صنف پزشکان و پرستاران و کارکنان زحمت کش بخش های درمانی کشور (بالاخص بیمارستان فوق تخصصی شرکت نفت)، اعلام می دارد رسالت خبرنگاری در جهت اطلاع رسانی شفاف در خصوص ضعف های هر چند اندک در بخش های مختلف، مسئولیتی بس سنگین بر دوش خبرنگاران و روزنامه نگاران و اهالی رسانه ها قرار می دهد که گاه موجب بروز سوء تفاهماتی از این دست می گردد. امید است بیماران این مراکز، با خیالی آسوده به این بخش های درمانی مراجعه و از صحت اعمال انجام شده، اطمینان کامل حاصل کنند.
اینا رو نگن چی میخوان بگن؟ از خیانتی که به مردم دارن میکنن که به صراحت نمی تونن صحبت کنن
چرا روزنامه همشهری روز یکشنبه یه مطلب طولانی راجع به داروهای بیهوشی نوشته و گفته هزینه خرید این دارو ها تحت پوشش بیمه نیست و برای سود بیشتر خریدار جذب داروهای نا معتبر میشه؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

هر سال 200 ، 300 نفر آدم دارن تو سوانح هوایی مفت مفت کشته میشن هر موقع کسی تونست جلو این مشکل رو بگیره اون موقع میشه راجع به مرگ افراد تو بیمارستان شرکت نفت صحبت کرد
همه جای دنیا وقتی ناکارامدی سیستمی معلوم میشه رئیس اون بخش استفا میده اتفاقی که تو ژاپن افتاد یا اتفاقی که تو قبرس افتاد لااقل اظهار پوزش و ندامت میکنند متاسفانه تو مملکت ما همه ای رئیس روئسا حتی این رئیس چسکی بیمارستان نفت فکر کردن ارث پدریشونه و هر بلایی خواستن می تونن سر مردم بیارن همچین از بیمارستان زپرتوش تعریف کرده آدم فکر میکنه اونجا چه خبره
2728
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687