2737
2739

اسم سهم اکتیو (پدیده شیمی قرن)


تعداد یا حجم خرید 100 سهم

قیمت خرید 17000 ریال

پول لازم برای خرید 1750000 ریال یا همان 175 هزار تومان


زمان خرید عرضه اولیه اکتیو بصورت آنلاین چهارشنبه 30 بهمن ساعت 10 تا 12

زمان خرید عرضه اولیه اکتیو بصورت آفلاین از امروز دوشنبه 28 بهمن آزاد است.


البته کارشناسان پیش بینی کرده اند به هر نفر 73 سهم می دهند لذا سهامدارانی که میخواهند پول اضافی برای خرید نگذارند میتوانند 125000 تومان شارژ کنند و  تعداد یا همان حجم خرید را 73 بزنند.کافی است.

همیشه کنار تعداد یک ماشین حساب است که براساس قیمت و پول شما تعداد را دقیق بشما نشان می دهد.


زمان خرید عرضه اولیه اکتیو بصورت  آفلاین در کارگزاری آگاه از طریق سایت آگاه آنلاین و برنامه آساتریدر  و بعضی کارگزاری های دیگر که برنامه رایان همراه دارند از دوشنبه 28  بهمن فعال شده است.

سعی کنید از امروز دوشنبه با کارت بانکی که رمز پویا دارد کد بورس خود را شارژ کنید و وارد سامانه شوید و  آفلاین درخواست خرید خود را ثبت کنید تا روز چهارشنبه به مشکل برنخورید.

قسمت آفلاین در بالای صفحه سایت آگاه آنلاین  و همچنین در برنامه آساتریدر شما فعال شده است.در کارگزاری هایی که آفلاین دارند فعال شده است.


سهامدارانی که از کارگزاری مفید کد گرفته اند یا کارگزاری هایی که صفحه معاملاتشون شبیه مفید آنلاین است اگر تیک خرید آفلاین آن را فعال کرده باشند فقط باید کد بورس خود را تا اول صبح چهارشنبه شارژ کنید  تا کارگزاری خودکار روز چهارشنبه 30 بهمن برای مشتریانش خرید کند.

معمولا روز عرضه اولیه سامانه ها بخاطر هجوم یک میلیون سهامدار اختلال دارند.

....................................

کارگزاری آگاه و کارگزاری هایی که با برنامه رایان همراه کار میکنند معمولا خرید و فروش ها و خبر عرضه اولیه براشون پیامک میشود.

هر فردی میتواند از چند کارگزاری کد آنلاین بگیرد.اما فقط یک عرضه اولیه به او می دهند.

....................................

در تاپیکهای آخرم نحوه شارژ کردن و خرید عرضه اولیه در سایت آنلاین کارگزاری آگاه و مفیدآنلاین و نرم افزار آساتریدر و ایزی تریدر و رایان همراه را توضیح دادم.با توجه به نوع کارگزاری مراجعه کنید و بخوانید.

....................................

بازم تاپیک نحوه خرید در کارگزاری ها و نرم افزارهای مختلف و نحوه فروش عرضه اولیه و زمان فروش را به اطلاع دوستان میرسانم.

افرادی که قصد ثبت نام کد آنلاین بورس دارند تاپیکهای جدید بهمن ماه من بخصوص نحوه ثبت نام سجام و  کد آنلاین و لیست کارگزاری ها و نظرات زیر آنها را بخوانند.

...................................

عرضه اولیه های قبلی همه شون هنوز مثبت هستند.موقع فروش بهتون خبر میدم.

البته از فردا سه شنبه باید سهام کلر را زیر نظر داشت.چون صف خریدش داره ضعیف میشود.

فروی تا آخر هفته مثبت است.

ومهان هم تا آخر هفته مثبت است.اما از چهارشنبه باید حواسمون بهش باشه.

...................................

بخشی از سود خود را در بورس حتمن به افراد نیازمند کمک کنید.بخصوص در شب عید.

همیشه برای خودتان هدف داشته باشید زندگی بی هدف آخر عاقبت ندارد.اگر خدا بشما چیزی بیشتر از دیگران داد مغرور نشوید و طوری رفتار کنید که همیشه خیرتون به دیگران برسد و بی جهت درباره چیزی که نمی دانید قضاوت نکنید و مشکلات زندگی خودتان را پیش همه بازگو نکنید و مشورت از آدمای باتجربه بشنوید و همیشه عاشق پدر و مادر و خواهر برادر خودتان باشید بعد همسر و فرزند.چون کسی که خانواده اولش را فراموش کند خانواده دومش هم فراموش میکند.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

میشه بدونم شما چه نفعی میبرید؟

صلح طَلَب ، اما جَنگ بَلَد😎💖 دوستان اگه اطلاعاتی راجع به شرایط وام مسکن میخواید بدونید اینجا نوشتم، امیدوارم به دردتون بخوره، به امید صاحبخونه شدن تمام هموطنانم🙏💖
2738

من ثبت نام کردم توی بورس ولی کد بورسیم نیمده یوقت از چهار شنبه رد بشه دیگه نمیشه خ ید؟؟؟؟

درمان پلی کیستیک و تنبلی تخمدان منم پلی کیستیک و تنبلی داشتم.اول از همه اقدام تعطیل تا۳ ماه جلوگیری بشه تا رحم اماده بشه.سردیجات تعطیل.خوردن دم نوش های گرم هرروز مثلا دم نوش چوب دارچین ،دم نوش زنجبیل و... ک با نبات بخوری.توی پریودی حمام نکنید جای سرد نشینید و پیاده روی داشته باشید و فعالیتتونو بالا ببرید تا رحم پاکسازی کامل بشه.توی پریودی هرروز کاچی مغزدار درست کنید بخورید من روز اول ی قابلمه درست میکنم و روزای بعد تااخر پریودیم یکمیشو گرم میکنم هرروز میخورم.طرز تهیه داره خاسیند میگم.هرروز دوسین ناشتا بخور (سیاه دونه 
2706
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز