2733
2734
سلام به مامانای نازنازی . بچه ها من تصمیم گرفتم دخترم رو مهد بذارم و شنیدم مهدهایی که ساعت خواب اجباری دارند از داروهای خواب برای بچه ها استفاده می کنند. آیا این درست هست ؟ (البته دخترم 6 ساله می باشد)
وای چه بد...........من که نشنیده بودم ولی فکر نمی کنم اینجور اجازه ای داشته باشن.
Lilypie First Birthday tickers

روی هر پله ای که باشی خدا یک پله بالا ترست نه به خاطر این که خداست به خاطر این که دست تو را بگیرد.


ببین برای منم همین پیش اومده بود دقیقا!!😥 من از یکی از پزشکای دکترساینا ویزیت انلاین گرفتم از خونه و خیلییییی خوب بود. بیا اینم لینکش ایشالا که مشکلت حل میشه 💕🌷



2731
خانمی بچه ها تو سن پایین نه شش سال عادت می کنن به برنامه هایی که بهشون بدین.پسر من یکسال و نیمه و پیش پرستار می زارم.از موقعی که یکی از پرستاراش مربی مهد بود.اون را به خوابیدن سر ساعت مقرر عادت داده.برنامه غذایی و خوابش منظم شده.ولی فکر می کنم این برنامه واسه بچه های بزرگ نباشه.
خدا کنه اینطور باشه . همکارم جدیدا دخترش رو مهد ثبت نام کرده می گفت دخترم اصلا عادت به خواب نداره . روز اول که رفته بود دخترشو از مهد بگیره خواب بوده به زور بیدارش می کنه و میاردش خونه اون روز تا ساعت 8 شب بچش خوابیده بوده . همکارم مهدش رو عوض کرد و گذاشتش مهدی که ساعت خواب نداره
نه عزیزم بنظر من صحت ندارد .اولا سن بچه های کوچک ناخودآگاه تو خانه هم که باشند سر ظهر خواب آلود می شوند و باید ساعت خواب داشته باشند البته مشکلاتی هم هست مثل روزهایی که بچه شب قبل خوب خوابیده و در اون ساعت نمیتونه بخوابه . دخترم بارها به من گفته که حاضر نبوده چشمهایش را ببنده مربی مثلا دعوایش کرده پس داروی خوابی دربین نبوده .خیلی وقتها هم شبساعت 9 بیهوش می شود و این یعنی سر خواب ظهر فقط چشمهایش و بسته و غلط زده.خیلی وقتها هم میرم دنبالش کاملا سرحال است و شب هم تا دیروقت نمی خوابد و این یعنی ظهر را خوب خوابیده.من خودم هم از سه ماهگی مهد رفتم و یادمه ساعت خواب مربی ها بالا سرمان می ایستادند و باید چشمهامون را میبستیم.خیلی وقتها هم نمی تونستم بخوابم. بنظرم این داروی خواب هم یکمقدار بزرگنمایی شده.اگر مهد با سابقه باشد هیچوقت همچین کاری نمیکنه .
مهد پسر منم ساعت خواب داره وسر یه ساعتی همه بچه ها رو میخوابونن پرده ها رو میکشن چراغها رو هم خاموش میکنن ومیگن چشمهاتون رو ببندین یه مربی هم قصه براشون میگه بعضی بچه ها خوابشون نمیبره ولی مربی میگه باید چشمهاش بسته باشه داروی خواب نمیدن دیگه بعضی ها خیلی شلوغش میکنن این درسته که خیلی از مهدها برخورد مناسبی ندارن با بچه ها ولی فکر نکنم دارو بدن
بعضی بچه ها وقتی میخوابن شاید تا شب بخوابن پسرای من که اینطورن اگه بعد از ظهر تو خونه بخوابن دیگه میخوابن تا 7 -8 شب
من خودم تو مهد دیدم. بچه ها یه حالت رقابت دارن با هم و چون می بینن دوستاشون می خوابن اونا هم می خوابن. البته واسه بچه های بزرگتر وعمولا ساعت خواب نیست. پسر من وقتی چند روز نمی ره مهم بازم اعت خوابش به هم می خوره. رز اول مهد هم بس که شیطونی کرده بازم تو خونه خوابش می بره. اما در مورد مهد پسر مطمئن هستم که دارو نمی دن
خدایا ممنون که مرا زن آفریدی و مادرم کردی تا لذت عشق واقعی را بچشم
بچه ها معمولا بعد از ناهار خواب آلود میشن و اگه خودتون هم تو خونه عادتشون بدید و برید با هم توی تخت نخوابید بچتون هم خوابش میبره .
مهد هم چون همه بچه ها رو میذارن تو تخت و پرده ها رو میکشند بچه ها میخوابن و بعدا براشون عادت میشه .
من وقتی میخواستم بذارم مهد از دکتر پسرم پرسیدم اون گفت نمیشه یه همچین کاری بکنن و شما نفهمید چون اونوقت بچه خونه هم میاد گیج و خواب آلوده .
دکتر میگفت ما برای بچه های بالای سه سال که بیش فعال هستن تجویز میکنیم که بدنشون استراحت کنه و اگه شما تو مهد هم شنیدید مال اینجور بچه هاست و بچه های بیش فعال تازه با داروی خواب مثل بچه های عادی میخوابن .

هر مسئله ای پیش میاد با مربی بچتون در میون بذارید وقتی چند بار اینکار رو بکنید از صحبتها میتونید بفهمید مربیش دلسوزه یا بی مسئولیته .

من هر وقت پسرم رو از مهد میارم اگه چیز مشکوکی دیدم سریع به مربیش زنگ میزنم یا براش مینویسم که مثلا دیروز نخوابید یا غذا نخورد یا گرسنه بود اونم برام توضیح میده که چرا اینجوری شده و کلا خیلی از مربی و مهد پسرم راضی هستم .
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687