2737
2734

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

نمازغفیله

يادش بخير

من ازش كلي حاجت گرفتم

نميدونم چرا بعد ازدواج اصلا نشد بخونمش

آدم های منفی به پیچ و خم جاده می اندیشند و آدم های مثبت به زیبایی های طول جاده… عاقبت هر دو ممکن است به مقصد برسند، اما یکی با حسرت و دیگری با لذت!
2728
2738

49  همش دارم اشک میریزم روزه هر نذری بلد بودم کردم دوبار قرآن ختم کردم برای همه ائمه صلوات فرستادم یس خودندم برای ابراهمی هادی و سلمانلو صلوات فرستادم ولی تا حالا فرجی نشده دیروز نذر نمک دیدم اونم کردم ولی هنوز هیچ هیچ...

به بدترین شکل ممکن غمگینم... یعنی میشه یه روزی حالم خوب بشه... دوتا چایی بریزم یکی برای خودم یکی برای همسرم... یعنی میشه خدا... دوباره کنار هم باشیم...خدایا تورا به حرمت حسین گناهامونو ببخش و گره از مشکلاتموم خودت باز کن.

من لایک میخوام

فلک در دفتر سرنوشتم قلم زد.چه اوقات خوشی داشتم به هم زد.الهی ای فلک چرخت نگردد،که چرخت آرزوهایم را به هم زد.....                                                   باردار نیستم مجردم تیکر رسیدن به هدفمه انشالله به زودی به هدفم خواهم رسید.😍😍😍😍😍

من هشت سال درگير ناباروريم

اين ماه هرجا رفتم نذر كردم

از شاه عيدالعظيم گرفته تا تكيه شهرمون( تهران  دكتر رفتيم،  نااميدمون كردن، واقعا ديگه خسته شدم، اينارو نذر كردم)

نذر كردم چهل شب نماز شب بخونم

نمازمم اول وقت بخونم

به نيت پنج تن تو بارداريم، ٥بار قران ختم كنم

نميدونم خدا جوابمو ميده يا نه


فعلا چند روزه پريودم عقب افتاده

دعا كنيد حاجتمو داده باشن

آدم های منفی به پیچ و خم جاده می اندیشند و آدم های مثبت به زیبایی های طول جاده… عاقبت هر دو ممکن است به مقصد برسند، اما یکی با حسرت و دیگری با لذت!
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز