2737
2739
عنوان

سفر به متل قو

1571 بازدید | 16 پست

یکی از زیباترین و محبوب ترین شهرهای شمالی ایران متل قو (سلمانشهر) می باشد .شهری که شاید به نسبت شهرهای دیگر استان مازندران قدمتی تاریخی نداشته باشد اما روز به روز به محبوبیتش افزوده شده و اخر هفته ها و روزهای تعطیل پذیرای بسیاری از مسافران داخلی و توریست های خارجی می باشد .

برای رسیدن به متل قو (سلمانشهر) کافیست از کرج به سمت جاده چالوس برانید . اگر شانس با شما یار باشد و در ترافیک جاده سرگردان نشوید با تقریبا 4 ساعت رانندگی در جاده پر پیچ و خم و زیبای چالوس به متل قو خواهید رسید . اما عجله کنید . رانندگی و دیدن مناظر جاده چالوس نیز جزیی از سفر شماست . از زیبایی های مسیر لذت ببرید و با احتیاط برانید . جده چالوس در عین زیبایی می تواند جاده ای خطرناک باشد .

به سلمانشهر که نزدیک می شوید در نگاه اول برج های دوقلوی متل قو را می توانید ببینید . برج هایی زیبا که به عنوان نماد این منطقه شناخته می شوند و جلوه زیبایی به شهر داده اند . ورود شما را به یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران خوشامد میگوییم . لحظاتی بسیار خاطره انگیزی پیش روی شماست .

متل قو را شاید بتوان مرکز تفریحات آبی سواحل شمالی ایران دانست . در پلاژ ساحلی متل قو که در کنار برج های دو قلو قرار گرفته است انواع تفریحات و هیجانات آبی را می توانید تجربه کنید . با پاراسل پرواز کنید و جنگل و دریا را از ارتفاع ببینید ، جت اسکی سواری اجاره کنید و هیجانات خود را در محیطی امن تخلیه کنید و یا با همراهان و دوستان خود به قایق سواری بپردازید . هر تفریح آبی که مد نظر شماست می توانید در اینجا تجربه کنید.

در یکی از زیباترین شهرهای شمالی ایران اقامتی راحت و آسوده داشته باشید . شما طرفدار کدام یک هستید ؟ ویلای ساحلی در متل قو و یا ویلای جنگلی در متل قو ؟ شاید هم ویلایی لوکس بخواهید که دارای امکاناتی مانند استخر و میز بیلیارد باشد . نگران نباشید . ما این امکان را برای شما فراهم کردیم تا با هزینه ای بسیار کم و بدون نگرانی ، قبل از سفر خود به صورت اینترنتی و آنلاین برای اجاره ویلا در متل قو ارزان اقدام نمایید .

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

خیلی باحاله

و اذا سالک عبادی عنی فانی قریب اجیب دعوه الداع اذا دعان ... خدا جونم خودت گفتی جوابمو میدی من منتظر معجزت هستم    میشه واسه برآورده شدن حاجت دلم یه صلوات مهمونم کنی دوستم🥰🥰🥰
2740

مناطق دیدنی نمک‌آبرود
بعد از چالوس اولین منطقه‌ای که می‌بینید نمک‌آبرود است . شهری با کوه‌های جنگلی و ساحلی زیبا و مجتمع اقامتگاهی ، تفریحی و توریستی پرطرفدار .نمک‌آبرود مقصد گردشگری بسیاری از مسافران شمالی کشور است که جز شهرهای زیبای شمالی ایران می‌باشد .نمک‌آبرود دارای مناطق دیدنی و گردشگری بسیاری است .

یکی از محبوب‌ترین مناطق دیدنی نمک‌آبرود تله‌کابین نمک‌آبرود است که هر هفته شاید میزبان هزاران نفر از مسافران داخلی و خارجی باشد . تله‌کابینی که در میان کوه‌های جنگلی اوج می‌گیرد و شما می‌توانید بر فراز کوه‌ها نظاره‌گر دریای بی‌کران خزر باشید .

از دیگر امکانات تفریحی نمک‌آبرود می‌توان به سورتمه مجتمع تفریحی ، باشگاه پینت بال در جنگل ، تفریحات آبی هیجان‌انگیز ، سایت پرواز با هواپیماهای دونفره و همچنین موتورسواری با  موتورهای چهارچرخ نام برد . هرکدام از این تفریحات هیجان خاص خود رادارند و در آب‌وهوای فوق‌العاده نمک‌آبرود می‌توانند لحظات بسیار خوشی را برای شما عزیزان بسازند .


مناطق دیدنی متل قو
از نمک‌آبرود خارج شوید و بازهم به سمت غرب برانید . با رانندگی کمتر از ۱۵ دقیقه برج‌های عظیم زاده متل قو را خواهید دید . به شهر متل قو (سلمان شهر ) خوش‌آمدید . متل قو را می‌توان مرکز تفریحات آبی شمال ایران دانست . در پلاژ ساحلی کنار برج‌های دوقلوی متل قو می‌توانید جوانان و خانواده‌هایی را ببینید که سوار بر موتورهای چهارچرخ در ساحل موتورسواری می‌کنند و یا افرادی را ببینید که جلیقه نجات بر تن کرده‌اند و خود را برای استفاده از تفریحات آبی آماده می‌کنند . جت اسکی هیجان‌انگیز و لذت لغزیدن بر روی امواج دریا ، پاراسل دوست‌داشتنی که از ارتفاعی زیاد ترکیبی از کوهستان جنگلی و دریای زیبای خزر را ببینید و قایق‌سواری و حس دل‌نشین باد و قطره‌های آب بر روی پوست صورتتان . متل قو یعنی ادغام آرامش و هیجان در طبیعتی زیبا .
    

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز