2737
2739
عنوان

نیاز به کمکتون دارم خیلی😞

131 بازدید | 5 پست

سلام شب خوش.دوستان من اصلا اوضاعم خوب نیست خیلی درگیرم و عصبی.من با یه پسری ۱ ساله تو رابطه ام قصدمون هم ازدواجه تا خواستگاری و بله برون هم پیش رفتیم بقیش برای بعد عید. این اقا کارش گره خورد و تقریبا چند ماه پیش ورشکسته شد الان هم داره تلاش میکنه که بتونه اکی شه.اما میگه مجبورم با بعضی دوستام هم شراکت کنم و تو نباید غر بزنی.الان با یه دوستش شریکه و پسررو هرروز میبینه حتی شبم بعد کار میاد خونشون خیلی بدم میاد از این وضع انگار بیشتر رفیق بازیه تا شراکت.منم خیلی حساسم و بدم میاد رفیقشو زیاد ببینه همش هم بهش غر میزنم و اونم دیوونه شده.جیکار کنم دوستان؟به نظرتون با اینکه خیلی برام سخته اما باید جدا شم؟

نمیدونم والا چی بگم من ازتو بدترم یکی باید بیاد به من بگه بمونم یاجدابشم

یک خاطره داریم و یک خروار شب که هی تکرار میشود و حافظه ای که هی از تو پر میشود و جانی که هی به لب میرسد اما در نمیرود...!

ن چراجداشی انشاالله کارش بهترمیشه واوضاع روب راهتراگه دوستش داری پاش بمون ک بعدها پشیمون نشی

اگرمیخواهی شخصیت واقعی یک انسان رابشناسی به حرفهایی ک دیگران درباره ی اومیزنند توجه نکن     ببین اودرباره ی دیگران چطورصحبت میکند!

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
ن چراجداشی انشاالله کارش بهترمیشه واوضاع روب راهتراگه دوستش داری پاش بمون ک بعدها پشیمون نشی

خب چیکار کنم وقتی هرروز رفیقشو میبینه و من خیلی مشکل دارم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز