2737
2734
عنوان

عکاسی کودک با ژست طبیعی

87 بازدید | 0 پست

شاید مهم‌ترین و شاخص‌ترین برگ برنده عکاسی کودک با ژست طبیعی، همین مورد باشد. اگر همیشه در کمین شکار لحظه‌‌های ناب فرزندتان باشید، صحنه‌های حیرت انگیزی از ژست‌های طبیعی آن‌ها را کشف خواهید کرد.
در این حالت فرقی نمی‌کند فرزندتان خانه باشد، یا در پارک و مرکز خرید و طبیعت، چرا که تمرکز این نوع عکاسی تنها در ثبت ژست‌های طبیعی عاری از هرگونه تظاهر است!غیرممکن است به کودکی رنگ انگشتی بدهید و او از خوشحالی بال درنیاورد و غیرممکن‌تر اینکه بعد از عکاسی از این ذوق کودکانه، از نتیجه کار راضی نباشید! یک پک رنگ‌های انگشتی تهیه کنید و گوش به زنگ باشید تا لحظه به لحظه این اوقات خوش کودک را ثبت کنید.
همیشه عکس‌العمل‌های ناگهانی، بهترین سوژه‌ها هستند. به عنوان مثال، عکس‌العمل فرزند شما حین خوردن لیمو ترش، مواجهه با اسباب بازی مورد علاقه، خوردن غذای مورد علاقه، دیدن خواهر و برادر، دیدن پدر یا مادر بعد از مدت طولانی، حین تماشای کارتون و… سوژه‌های هیجان انگیزی به حساب می‌آیند.

در این مورد خاص بهتر است زاویه عکاسی را روی چهره کودک تنظیم کنید تا علاوه بر زبان بدن، احساسات نهفته در چهره هم گویای همه چیز باشد.

در صورتی که دوربین پیشرفته ندارید و یا میخواهید عکاسی را در یک آتلیه کودک معتبر انجام دهید آتلیه عکاسی پیکسان با پیشرفته ترین تجهیزات و دوربین های حرفه ای برای خدمات آتلیه نوزاد ،آتلیه بارداری ، آتلیه عروس ، و حتیآموزشگاه عکاسی  در خدمت شماست.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز