2737
2739
عنوان

قارچ خورها بیایید کار تون دارم

1965 بازدید | 25 پست

تـــکـ👤ــاور جـــنـــگ نرم:

تـــکـ👤ــاور جـــنـــگ نرم:

╭┄┅─✵✵─┅┄╮

@ehyakonandegan


🔴 #قارچ_قاطع_نسل است 🔴


❗️یک متخصص طب ایرانی با تشریح برخی مضرات مصرف قارچ که باعث ایجاد بیماری ها و ضایعات مختلف در انسان می‌شود، گفت: افرادی که مشکل ناباروری دارند, قارچ باید کاملاً از سبد غذایی آنها حذف شود چرا که “قارچ” قاطع نسل است.


🛎 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سمیه ذاکری درباره برخی عوارض مصرف قارچ اظهار کرد: “قارچ”  به‌ اسم فُطر در کتب طب ایرانی دارای طبیعت سرد و تر است, مصرف مداوم آن موجب نازایی و بیماری‌های سرد و تر مانند سکته و فلج می‌شود.


⬅️ وی افزود: “قارچ” تولید‌کننده خون غلیظ و “عَفِن” است یعنی عفونت‌پذیری خون حاصل از قارچ بالاست؛ بچه‌هایی که سرما می‌خورند اگر به آنها سوپ حاوی قارچ داده شود, مدت عفونت و بیماری طولانی‌تر خواهد شد.


📢 این متخصص طب ایرانی تصریح کرد: “قارچ” نفّاخ و دیر‌هضم بوده و برای معده‌های ضعیف، مضر است؛ مصرف “قارچ” کولیت و قولنج روده‌ای را بروز می‌دهد, خصوصاً خوردنش با تخم‌مرغ و گوشت مضر‌تر است و از همه بدتر اینکه بعد از خوردن آن، آب سرد مصرف شود.


💥 ذاکری خاطرنشان کرد: “قارچ” قاطع نسل است؛ این جمله در کتاب مخزن‌الادویه حکیم عقیلی خراسانی از حکما و اطبای برجسته طب سنتی ایرانی به‌صراحت بیان شده است؛ افرادی که مشکل ناباروری دارند, دقت‌ کنند “قارچ” باید کاملاً از سبد غذایی آنها حذف شود.


📣 وی یادآور شد: “قارچ” بیشتر مصارف موضعی به‌ عنوان ضماد و… را دارد و اصلاً ماده خوراکی نیست که متأسفانه امروزه خیلی باب شده و خصوصاً در افراد مبتلا به کبد چرب به‌ دلیل غلظتی که در خون ایجاد می‌کند، بسیار مضر است.


http://sapp.ir/ehyasalamat_com

🍃🍁 @ehyakonandegan

💙🍃 ➫

یه حاجت خیلی مهم دارم برام صلوات بفرست تا مشکلم حل شه... ممنونم عزیزم 

بچه ها باورتون میشه!!!

دیروز جاریمو بعد مدت ها دیدم انقدر لاغر شده بود از خواهر شوهرم پرسیدم چطور انقدر لاغر شده، بهم گفت از اپلیکیشن زیره رژیم گرفته، من که از کافه بازار دانلود کردم و شروع کردم لینکشو میزارم شمام شروع کنید تا الان که راضی بودم.

وا

یهو میگفتی قارچ از زهر بدتره...

کارما چه سوسول بازیه...؟!فقط اباالفضل بزنه کمرت به حق پنج تن...😑🤭                                                                                                        
2731

قارچ نخوریم.. گوشتم ک نمیتونیم بخوریم..پس 💩 بخوریم

چ گرفتاریم

لالا لالا بخواب دنیا خسیسه واسه کمتر کسی خوب مینویسه یکی لبهاش همیشه غرق خندس یکی چشماش تو خوابم خیسه خیسه💔
2738

تو این ایران تنها دلخوشیمون خوردن قارچ بود که اونم ازمون گرفتن

“یا امام رضـــــــــــا” اگر بناست که لطف کسی به ما برسد …. .خدا کند فقط از جانب شما برسد….نخواه منت بیگانه بر سرم باشد….. .خوش است خیر همیشه ازآشنا برسد…                            . 💚😍زیر پوست من یک دنیا در جریان است😍💚

واااا ی مشت چرت و پرت گفته 

پروردگارا شکرت که بهترینها را برایم مقدر کردی.پدر و مادری که مثل کوه پشتم هستند همسری که عاشقانه و دلبرانه کنار هم زندگی میکنیم دختری که مثل گل پاک است و برادر و خواهری که عاشقانه همدیگر را دوست داریم...خدایا شکرت که در این دنیای به این قشنگی حسرت هیچ بر دل این بنده ات نگذاشتی❤

والا من یه روز نبوده که توغذامون قارچ نباشه یا نخوریم خداروشکر هیچیمونم نیس درسته الان همه چیز ضرر داره ولی اگه بخوایم گوشت نخوریم اجیل نخوریم مرغ نخوریم قارچ نخوریم ذرت نخوریم برنج نخوریم پس چی بخوریم

                                                                                                 💖 آرزوهای قشنگتون واقعی بشه💓.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز