2733
2739

سلام به همگی. دوستان خوب، ازتون خواهش میکنم اگر برای بچه دار شدن، تجربه ای دارید که از طریق دعا یا توسل یا چله گرفتن یا ختم قرآن یا ختم صلوات یا هرکاری از این دست، حاجت تون رو گرفتید و بچه دار شدید، لطفا اینجا دقیق بگید که چیکار کردید. و اگرم غیر از خودتون در اطرافیان کسی رو میشناسید که به این وسیله، بچه دار شدند، بگید لطفاً...  مخصوصاً اونایی که واقعا دیگه هیچ امیدی به بچه دار شدن شون نبوده و دکتر و دوا براشون فایده ای نداشته، ولی بعدا با دعا بچه دار شدند.

ممنونم اگر دقیق توضیح بدید. خدا خیرتون بده. 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

این متن رو یکی از دوستان برام فرستاد 


هر کس از خدا بچه میخواد از استغفار ۷۰ بند امیرالمومنین کمک بگیره.درباره این استغفار می تونید مطالعه کنید و واقعا جواب میده



تحقیق کردم دیدم که امام رضا (ع) از امام حسین نقل کردن که ایشون این دعای استغفار رو از حضرت علی (ع) آموختن

و ترجیحا بعد از نماز صبح خوانده بشه و اگر نتوانستید بعد از نماز عصر و یا شب قبل از خواب با گریه به درگاه خدا 

باعث فزونی رزق و مال و اولاد و استغفار از گناهان کوچکی است که کمتر بهش توجه میشه و کمتر از اون ها توبه و استغفار می کنیم.

 


میشه توضیح بدید که چه جوری هست ختم بسم الله؟؟

ببخشید شما آیا دقیقا به این روش زیر👇انجام دادید؟

ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم را تا ۴۰ روز انجام میدهید به این صورت که: روز اول ۱۰۰ مرتبه روز دوم ۲۰۰ بار

تا روز چهلم ۴۰۰۰ بار

حتما باید یکشنبه شروع بشه و چهل روز بعدش حتما پنجشنبه هست که تمام میشه……

این ختم خیلی زود حاجت میده حتی در همین زمان ۴۰ روز… روزی که ختم تمام شد یه بسته خرما بگیرین و خیرات کنین…

2738
ممنون که گفتید.  فقط ای کاش توضیح میدادید که چه جوری هست این استغفار؟

من همین چند دیقه پیش درباره این استعفار ۷۰ بندی امام علی علیه السلام تو اینترنت خوندم. چقدرم عالیه واقعا... بهش اعتقاد پیدا کردم. چون خود خدا تو قرآن گفته استعفار کنید تا شما را با اموال و فرزندان مدد رسانم. اما نفهمیدم آیا باید هر روز خونده بشه این ۷۰ بند؟ آخه زیاده.

نوشته که خود امام علی علیه السلام هر روز بعد نماز صبح میخونده. ولی به اون شخص عرب که اومده پیشش، نگفته بود هر روز. بلکه گفته این استغفار را قبل از خواب با گریه بخوان.  ولی این جور که من فهمیدم فکر کنم باید هر روز خونده بشه. یا اینکه هر شب قبل خواب.  نه که فقط یک بار آدم بخونه.  حالا شما اگر میدونید لطفا بگید.

من همین چند دیقه پیش درباره این استعفار ۷۰ بندی امام علی علیه السلام تو اینترنت خوندم. چقدرم عالیه و ...


 منم جایی ندیدم که هر روز خونده بشه 

چون زیاد هم هست 

من یک بار میخونم 

ان شاءالله بازم هر زمان تونستم میخونم


2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز