2737
2739
عنوان

قصه پر غصه کلیه سنگ ساز

192 بازدید | 14 پست


روزی سیزده لیوان آب یعنی روزی بیست بار مسیر اتاق تا دست‌شویی را طی کردن.یعنی بیست بار از جلوی اتاق مدیر رد شدن، بیست بار شلوار جین آبی‌ را پایین کشیدن، بیست بار دست روی چانه گذاشتن، بیست بار خیره شدن به دماغ‌های چسبیده به در قهوه‌ای دست شویی در پس زمینه‌ی صدای بلند *ش*اش*ی* که از فرط خوردن آب دیگر زرد نیست.

روزی سیزده لیوان آب، یعنی بیست بار شستن دست هایت در برابر آینه‌ی دست شویی در حالی که سعی می‌کنی با آن دو جفت چشم خسته و بی حالت و بی نشان از زندگی رو به رو نشوی...یعنی بیست بار کشیدن سیفون و خطور این فکرهای بی‌معنی از پس ذهنت که چه خوب می‌شد اگر تمام جای خالی احساسات، آرزوها و بدتر از آن امیدهایی را که دیگر نیست فرستاد به قعر چاه سیاه توالت تا کنار*ش*اش*های زرد و سفید و تپه‌های *گ*ه*، به آرامی تجزیه شوند....درست به آرامیِ مرگ تدریجی هر روزه‌ی من در فاصله‌ی لیوان‌های آب

  

آرزو کن که آن اتفاق قشنگ بیافتد✨رویا ببارد🌦دختران برقصند💃 قند باشد🧁بوسه باشد💋خدا بخندد🤍به خاطر ما که کاری نکرده‌یم💚🤞🏻من تا آن روز چشم به در خواهم دوخت🕊


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

فامیلمون بچه بود سنگ کلیه گرفت دکترش گفت هر روز باید یه کاسه نخود پخته بخوره 

منظورم همین نخود ابگوشتی هاست بزار خیس بخوره بعد بریز تو قابلمه بپزه و با اب بپزه و روزی یه کاسه بخوره

آیا معنی کلمه سپاس را میدانید ؟ سپاس کلمه ای ایرانیست و یادگار زرتشت که همواره میگفت سه چیز را پاس دارید:پندار نیک ( پاس یک ) گفتار نیک ( پاس دو ) کردار نیک ( پاس سه)...سه پاس ؛ پاسداشت و پاسداری از سه نیک. ایرانیان با گفتن " سپاس " به یکدیگر یاداور این سه مورد مهم میشدند.
2740
سر وصدا هم میخوای اضافه بشه در کمالات بالا

عزیزم لبنیات کم بخور ماست میخوری بعدش زنیان بخور(از عطاری بخر)

صبحانه عسل و سیاهدانه بخور

سردیها رو نخور و بیشتر گرمی بخور..منم اقواممون همچین مشکلی داشت الان مدتیه کلیش اذیت نمیکنه خداروشکر

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز