2737
2739
عنوان

بچه گربه

143 بازدید | 8 پست

سلام بچه ها کسی هست گربه بخواد؟ یکی از دوستام گربه رو پیدا کرده و بردش دامپزشکی و فوق العاده مهربون و‌بغلیه.شرایط نگهداریش رو نداره کرج هستش هرکدوم از شما یا اشناهاتون گربه میخواد لطفا واسطه شین گناه داره تو این سرما رها شه ۲ ماهشه dsh 


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

عزیزم به کسی بده که بشناسیش مثلا دور و بری ها و دوستان که بدونی ازش نگهداری میکنن 

من به دیوار اصلا اعتماد ندارم که طرف کی هست کی نیست 

آیا معنی کلمه سپاس را میدانید ؟ سپاس کلمه ای ایرانیست و یادگار زرتشت که همواره میگفت سه چیز را پاس دارید:پندار نیک ( پاس یک ) گفتار نیک ( پاس دو ) کردار نیک ( پاس سه)...سه پاس ؛ پاسداشت و پاسداری از سه نیک. ایرانیان با گفتن " سپاس " به یکدیگر یاداور این سه مورد مهم میشدند.

خدمات شستشو گربه 

ما برای خدمات شستشوی گربه در خدمت شما هستیم.برای شستشو حتی الامکان از شامپوی مخصوص حیوانات و اگر نتوانستید آن را تهیه کنید، از شامپوی بچه استفاده کنید. شکم، گردن، پاها و دم گربه را با ماساژ در جهت خواب موهای بدنش، شستشو دهید تا احساس ناخوشایندی نداشته باشد. مراقب باشید کف به چشم‌ها و گوش‌های گربه وارد نشود. برای شستشوی صورتش می‌توانید لیف را تنها به آب آغشته کرده و بدون اینکه به آن شامپو بزنید، به صورتش(در جهت خواب موها) بکشید.


2738

حمام گربه

دمای آب را قبل از اینکه گربه تان را درون وان یا روشویی بگذارید کنترل کنید تا گرم باشد. تمام وسایل مورد نیازتان را دم دست داشته باشید(از جمله تشویقی) و آن هارا به ترتیب استفاده بچینید. رفتاری آرام و صحبت‌های عاشقانه با تن صدای یکنواخت و آرام، تجربۀ حمام گربه را برای هردوی شما مطلوب‌تر می‌کند. دائما با گربه تان حرف بزنید، به او بگویید که او را دوست دارید و او چه قدر زیباست – او معنای این جملات را می‌فهمد. و در آخر برای حمام گربه تان برنامه منظم بگذارید اما برای جلوگیری از خشکی پوستش، یکبار در میان از صابون استفاده کنید. فراموش نکنید خشک کردن مناسب گربه بعد از حمام از جمله موارد بسیار مهم در این فرآیند است.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز