2733
2739

فاصله تولد تا شهادت ایمان فقط 28 سال است. روز آزاد‌‌سازی خرمشهر سوم خرداد سال 66 ایمان چشمانش را در این دنیا گشود تا خاطراتی زیبا بسازد و یکی از اولیای الهی شود و هنوز به مرز سن سی سالگی نرسیده در بیست و سومین روز آبان ماه سال 94 به وسیله موشک کورنت اسرائیلی در سوریه ، حلب ، تپه العیس آسمان نشین شد و پدر و مادر و همسرش عمری دلتنگ و بی قرار خود کرد.

این روزها همسر شهید نائب الزیاره شهیدش در کربلا بوده و از روزهای کوتاه و گرانقدری که بسیار زود گذشته اند برای مخاطبان مشرق می‌گوید.

با یک ازدواج کاملا سنتی ایمان و الهه سر سفره عقد نشستند. به واسطه شوهر خواهر الهه که دوست ایمان بوده، ایمان و الهه یک زندگی کوتاه را برای چند صباحی شروع کردند.

لطفا درباره فرزند شهیدتان بگویید؟

- ایمان عزیز در تاریخ 66/3/3 در سالروز آزادی خرمشهر چشم به جهان گشود. در خانواده مذهبی در دامان مادری مهربان و دلسوز رشد کرد و در همان اوان کودکی به همراه خانواده در مراسم عزاداری آقا اباعبدالله الحسین (ع) شرکت می‌کرد و با روحیه مذهبی بزرگ شد. در نمازهای جمعه و جماعت به همراه خانواده حضوری فعال داشت و در دوران دبستان به همراه برادر بزرگتر خود در بسیج ثبت نام کرد و با حضوری فعال در پایگاه امام علی (ع) و سپس در پایگاه مسجد امام حسین (ع) تا پایان زندگی پربارش انجام وظیفه کرد.

بعداز اخذ دیپلم در سال 1385 در دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین (ع) قبول شد و از همان زمان به استخدام سپاه در آمد و در سال 1392 ازدواج و در تاریخ94/6/19 زندگی مشترک خود را در زیر یک سقف آغاز کرد، علاوه بر اینکه در دانشگاه پیام نور در رشته کارشناسی جغرافیا ادامه تحصیل داد و شهریور سال گذشته با موفقیت فارغ التحصیل شد.

او 94/7/15 در ماموریت برون مرزی در منطقه حلب سوریه برای مقابله با دشمنان اسلام (تکفیری‌ها و داعش ملعون) اعزام شد و بعد از 38 روز دفاع جانانه در تاریخ 94/8/23 به درجه رفیع شهادت نائل شد و دعوت حق را لبیک گفت و در گلزار شهدای جهرم به خاک سپرده شد.

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

وصیت نامه 

به نام خداوند بزرگ!

پس از حمد و ثناء خدا، اکنون که به سرزمین سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب(س) و سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حضرت رقیه(س) می روم به این حدیث شریف اشاره می‌کنم یعنی حدیث شریف ثقلین که پیامبراکرم(ص) فرمودند: ای مردم در بین شما دو چیز به امانت می‌گذارم قرآن و عترت و اهل بیت علیه السلام را. بنابر همین حدیث شریف باید به ریسمان ولایت چنگ بزنیم و از ولایت فقیه حمایت نماییم. ایشان را تنها نگذارید تا به شما صدمه نرسد و به خواهران ایمانی این سفارش را می کنم که حجاب شما از خون ما برنده‌تر است و همچون شمشیری دست دشمنان را قطع می‌نماید در حفظ حجاب کوشا باشید.

2728
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687