2737
2739
عنوان

واسه کم مویی دخترم چیکار کنم

79 بازدید | 6 پست

دخترم یه سالش شده وای اصلا مو نداره چیکار کنم یکم موهاش رشد کنه روغنو اینا نمیتونم بزنم چون خیلی شیطونه و یه جا بند نمیشه ویتامینی چیزی هست بدم بخوره و واسش خوب باشه؟

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728
روغن نارگیل، رشد طبیعی موها را تقویت می کند. به کار بردن روغن نارگیل در موی سر و ماساژ دادن آن ها توسط این روغن قبل از شامپو زدن می تواند التهابات پوست سر را تسکین داده و مشکلات شوره ی سر و خشکی آن ها را از بین ببرد و درخشش مو را افزایش دهد. در نوزادان مستعد ابتلا به مشکل کلاه گهواره ای، که در نتیجه باعث تولید بیش از حد سبوم و فلس دار شدن پوست سرشان می شود، شما می توانید برای کمی از روغن نارگیل را قبل از حمام بردن نوزاد بر روی پوست سر او بمالید.

آیا روغن نارگیل منبع امنی برای کودکان است؟مصرف غذایی و همچنین مصرف موضعی روغن نارگیل برای کودکان کاملا بی خطرمی باشد. مادران ممکن است از بکه ار بردن روغن نارگیل در تغذیه ی روزانه ی کودکان خود به خاطر محتوای چربی اشباع شده ای که دارد بترسند و از آن خودداری کنند. اما روغن نارگیل برای بچه ها تازمانی که در حد اعتدال مصرف شود، در واقع می تواند یک افزودنی بسیار خوب و پرفایده ای باشد.

عزیزم روغن نارگیل واقعا جواب میده، شربت و اینا.. رو بده

ولی روغن هم بزن به موهاش

غصه نخور درست میشه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   niهانیتاha  |  22 ساعت پیش
توسط   mahsa_ch_82  |  23 ساعت پیش
توسط   حسین__بیرو۵  |  3 ساعت پیش