2733
2734

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

خدا رو شکر که هیچ مشکلی نداره   
یکی از عادت های خوبم اینکه هر وقت از جلوی درب یخچال رد میشم هم باز بودن درب رو چک می کنم و هم یک دستمال بهش می کشم, این طوری خیالم راحته!
اگه یخچالت خراب میشد؛ چیکار می کردی؟ بازهم شانس آوردی؟
راستی تعمیرکار خوب برای یخچال سراغ دارم آ
ببین به نظر من هروقت یکی از لوازم خانگی تون خراب شد و به تعمیرکار نیاز داشتید فقط و فقط به نمایندگی اصلی اطمینان کنید, می دونی که چی میگم؟!
سایت وی سرویس یک سایت خیلی باحال و تخصصی در تعمیرات لوازم خانگی هست
هر وقت نیاز به تعمیرکار لوازم خانگی داشتید و دنبال شرکت ش می گشتید اینجا رو کلیک کنید

2731

نمایندگی یخچال فریزر اسنوا

یخچال تک درب: این دسته از محصولات اسنوا که شامل یخچال تک درب یا فریزر تک درب می باشد، سعی دارد با استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های روز علاوه بر نگهداری مواد غذایی برای بازه زمانی طولانی مدت ، ارزش و ویتامین های آن ها را تا حد امکان حفظ کند.

یخچال فریزر دوقلو: این مدل از محصولات اسنوا برای خانوده ها ی پرمصرف مفید است و به دلیل جدا بودن یخچال و فریزر از یکدیگر حمل و نقل و جاسازی آن در فضای آپارتمانی امروزه راحت تر می باشد.

همین حالا برای خرید یخچال فریزر اسنوا اقدام نمایید.

تعمیر ساید بای ساید

تعمیر در منزل یا محل مورد نظر شما با تعیین زمان توسط شما

تعمیر سریع و تضمینی با قطعات ارجینال ضمانت دار

اعزام سرویس کار و تکنسین تخصصی یخچال فریزر و ساید بای ساید دراسرع وقت ممکن به محل شما

خرید یخچال امرسان - فروش یخچال امرسان

همین حالا برای خرید یخچال امرسان اقدام نمایید.

برای خرید یخچال امرسان کافی است به مدل‌های یخچال امرسان نگاه کنید. سپس با توجه به نیاز، بودجه، فضای آشپزخانه و مقدار مواد غذایی که خریداری می‌کنید یخچال مناسب خود را انتخاب کنید.

برای فروش یخچال امرسان کافی است آگهی خود را در شپینو ثبت کنید و به راحتی یخچال خود را بفروشید.

شرکت صنایع امرسان یکی از تولیدکنندگان برتر داخلی است. این شرکت در سال ۱۳۶۰ کار خود با تولید فریزرهای خانگی آغاز کرد. امروزه این شرکت یکی از برترین تولیدکنندگان داخلی در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی است. محصولاتی که برند امرسان تولید می‌کند عبارتند از: یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و هود. یخچال امرسان


فروش یخچال ال جی - خرید یخچال ال جی

شپینو  مانند دیگر سایت های خرید و فروش اینترنتی معتبر دارای آگهی فروش یخچال ال جی و خرید یخچال ال جی می باشد.

 پیشنهاد ما به شما برای فروش یخچال ال جی و خرید یخچال ال جی  با استفاده از اینترنت و سایت های معتبری چون شپینو  می باشد.

 ما برای راحتی خیال شما و همچنین آگاهی شما در خرید یخچال ال جی ، به بیان ویژگی ها و امکانات این ها می پردازیم.


2738

خرید لباسشویی ال جی 

یکی مهمترین وسایل هر خانه‌ای ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی‌های امروزی نقش پر رنگی در برآورده کردن یکی از اصلی‌ترین نیازهای زندگی روزمره ما یعنی نظافت، بازی می‌کنند، به همین دلیل به سرعت در حال پیشرفت هستند. ماشین‌های لباسشویی‌ جدید با کمترین مصرف انرژی بیشترین بازدهی را دارند. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی را در سایت مشاهده کنید و سفارش دهید.

با توجه به اندازه و مدل آشپزخانه‌های امروزی شما می‌توانید انتخاب‌های متنوعی داشته باشید. ماشین‌های لباسشویی چند مدل هستند. ماشین لباسشویی سطلی یا درب از بالا و ماشین لباسشویی درب از جلو که بسیار پر طرفدار است.خرید لباسشویی ال جی در خدمت شما هستیم.


خرید یخچال الکترواستیل 

یخچال تک درب: این دسته از محصولات الکترواستیل که شامل یخچال تک درب یا فریزر تک درب می باشد، سعی دارد با استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های روز علاوه بر نگهداری مواد غذایی برای بازه زمانی طولانی مدت ، ارزش و ویتامین های آن ها را تا حد امکان حفظ کند.

با خرید یخچال الکترو استیل یکی از بهترین با استفاده از کمپرسور پربازده، میزان صرفه جویی در مصرف انرژی را افزایش و میزان صدای حاصل از آن را نیز کاهش داده است. فضای داخلی محصولات تک درب به گونه ای طراحی شده است که بیشترین فضای ممکن را در اختیار کاربران قرار دهد. یخچال تک درب در دو مدل خانگی و کوچک تولید می شود که بسته به نیاز خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

در صورتی که حجم زیادی از مواد غذایی را برای فریز کردن دارید، پیشنهاد می شود فریزرهای تک درب و بدون برفک الکترواستیل را برای خرید بررسی نمایید.

یخچال فریزر دوقلو: این مدل از محصولات الکترواستیل برای خانوده ها ی پرمصرف مفید است و به دلیل جدا بودن یخچال و فریزر از یکدیگر حمل و نقل و جاسازی آن در فضای آپارتمانی امروزه راحت تر می باشد.


خدا لعنت کنه شرکت اسنوارو هیچ محصولش و نخرید همش بعد یک هفته به صدای خرخر و زوزه میفته چه یخچال فریزر چه لبا سشویی گارانتی هم کشک کشک....من یخچل فریزر خریدم زوزه میکشه هیچ پاسخگویی نکردن یه سامانه گوه الکی راه انداختن تو لجن اسنوا گیر نکنید

کار کرد یخچال به این بستگی دارد که درب آن به درستی چفت شود؛ اگر درب یخچال به خوبی بسته نشود هوای سرد خارج می شود و هوای گرم وارد می شود و این اتفاق موجب می شود یخچال دچار مشکلاتی شود؛ معمولا درب یخچال به دلیل شکستگی لولا، پوسیدگی، زنگ زدگی و رنگ رفتگی مورد تعمیر قرار می گیرد، تعمیر درب یخچال را باید در اولویت کار خود قرار دهید.

در این مطلب می خواهیم به آموزش تعمیر لولای درب یخچال بپردازیم و مواردی را مورد بررسی قرار دهیم تا شما با استفاده از این آموزش درب یخچال بتوانید تعمیر یخچال را انجام دهید.


اطراف درب یخچال نشانه هایی از رطوبت است.
اطراف درب یخساز رطوبت گرفته است.
اطراف درب یخچال برفک میزند.
مشکلات رایج درب یخچال
افتادگی درب یخچال
خرابی لاستیک درب یخچال
تراز نبودن درب یخچال
خرابی لولای درب یخچال
فرو رفتگی و گودی درب یخچال
پوسیدگی درب یخچال

تعمیر لولای درب یخچال در سایت امداد من

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز