2733
2739
عنوان

وقتی شوهرم بهم گفت تو دیگه برای من هیچ ارزشی نداری😢😢😢

| مشاهده متن کامل بحث + 9536 بازدید | 186 پست

واقعا کسی که سطح پایین میگیره فکر میکنن وظیفه ش 

باور کن منم هشت ساله با همه چیزه شوهرم کنار اومدم 

جاش نیست بگم چه زجرایی کشیدم 

حالا با یه دعوای کوچیک میگه برو بیرون از خونم 

مقصرم صدرصد خودمم 😐

میخوام بگم خودتو عوض کن بیشتر به خودت اهمیت بده 

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

فرداصیحش بیدارشدم اول صبح به شوهرم گفتم برام پول بریز تو کارت من میخوام برم لباس بخرم ..گفت ندارم .. ...

آورین آورین

خانما اگه از اینجور ماجرا ها ناراحت میشید سعی کنید اول طرفتون بشناسید بعد با توجه به شخصیتش رفتار کنید

2728

اومدم وبهش گفتم اخماش رفت توهم گفت چقدر الکی خرج تراشیدی برام ..منم باخنده گفتم لازم بود عزیزم داشتم کمکم افسرده میشدم تو خونه من از بچگی تو رفاه بودم الان نمیتونم تو سختی زندگی کنم.بعد دوباره صبحش ازش پول گرفتم ورفتم کلاس گیتار وزبان ثبت نام کردم.

آفرین منم به این نتیجه رسیدم نه زیاد خرج کنی نه کلا خرج نکنی  



اگه شوهر بیشعوره یا یه زن منعفل و بی هنره که ته تهش جای خودشو تو آشپزخونه یا درحال کهنه شوری میبینه بله باید خرج بتراشه. وگرنه پولش خرج بقیه میشه. 

اما شوهرت محترم و بادرک و شعوری داری و به مدیریتش و پس انداز و آینده نگریش اعتماد داری متقابلا اونم به جای طلا و جواهر و چشم و هم چشمی توقع درک داره. 

کریستین بوبن نویسنده مورد علاقه من تو کتاب دیوانه وار می‌گه هنر اصلی هنر فاصله هاست. زیاد نزدیک به هم می سوزیم. زیاد دور از هم یخ می زنیم. باید جای درست را پیدا کنیم و همان جا بمانیم.برای من عجیبه ما معتقدیم به دوری و دوستی ولی اصرار به ازدواج داریم. بله فرار از تنهایی نیاز به حس امنیت و یک رابطه جنسی مستمر و سالم و در نهایت فرزند آوری هست ولی باید به این جنبه هم فکر کرد که چقدر دوست داشتن واقعی را با عادت کردن به ف*اک دادیم؟ حسابش را کردیم که چقدر استعداد خصوصا زنان به تبع ازدواج از بین رفته؟ حسابش رو کردیم که چقدر آدم مهاجرت تحصیل تو بهترین دانشگاه ها شغل در یک شرکت بین المللی و یا دنبال کردن هنر و کار مورد علاقه رو گذاشتن پای این حضور همیشگی کنار هم ؟ پس اگه زندگی شما از عشق ناب به عادت رسیده اگه ازدواج شما چیزی شبیه به توقف پروژه توسعه فردی بوده اگر برای رشد یک نفر باید جای پایش روی شانهء له شده دیگری باشد اگر فارغ از فشار خانواده و دید جامعه و قانون آدم ثروتمند و قدرتمندی بودید انتخاب شما در این لحظه دیگه همسر شما نیست باید بگم چیزی شبیه به مرگ تدریجی رو تجربه می کنید. برای دوباره عاشق شدن و عاشق موندن تلاش کنید به طول زندگی فکر نکنید مهم نیست چند روز و چند سال کنار هم هستید به عرضش فکر کنید به اینکه از لحظه لحظه ی زندگی کنار هم لذت بردید یا نه برای من خیلی عجیبه آدم ها از خیانت می ترسند اما از عادت نمی ترسند آدم مگر چند بار زندگی می کنه که بیست سی چهل سال رو با کسی بگذرونه که لاجرم باید با اون باشه دوستش نداشته باشه و مثل یک کارمند مثل یک هم‌خانه باهاش ادامه بده.
2738

دیگه اتیشی شد کفت اینارو باید خونه بابات یاد میگرفتی منم گقتم داشتم یاد میگرفتم که ازدواج کردم حالا میخوام از ادامش برم....رفتم پاسپورتم رو تمدید کردن .وگواهی نامه هم داشتم گفتم بعضی وقتها میخوتم با ماشینت برم بیرون .

دیگه اتیشی شد کفت اینارو باید خونه بابات یاد میگرفتی منم گقتم داشتم یاد میگرفتم که ازدواج کردم حالا ...


پاسپورت😐

سبک زندگی خودت را داشته باش و از متفاوت بودن نترس و حتی اگرنتیجه اش تنهایی بود، بدان که تنهایی، بهتر از بودن در میان کسانی ست که تورا درصورتی دوست دارند که مانند آنها رفتارکنی.
همش الکیییی داستان سرایی زن نجیب و بساز و محترم بدون نقص شوهر پررو و ...  


خوشبحالتون که این چیزا مثل داستان میمونه واستون 

باورکن من داستان زندگیمو بگم اشکتون در میاد تاز این خانوم بقول خودش جواب شوهرشو میده من که لال میشم 😐😕

زن که خرج نکنه شوهر پرروتر میشه


خانوما باید باید باید بخودشون برسن 

و اصلانم نباید مثلا چه میدونم بچه ها و شوهر و این و اونو بهونه کنن 


حتی جوری که شوهره بگه اره بابا این خیلی به خودش میرسه


این یجورایی یه امتیاز مثبته برای هر زنی 


ولی متاسفانه خیلی از خانوما توجه نمیکنن

هررروز اشپزی رسیدگی به بچه 

بشور و بساب 


و اصلا بخودشون نمیرسن 


این خطای محضه 

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز