2737
2734
به نام خدا جونم سلام من میخوام تو پژوهشکده ی رویان میکرو کنم اول از همه دعا یادت نره دوم اگه چیزی هست ک برای بهتر نتیجه گرفتن میدونی بهم بگو سوم لطفا فقط فاز منفی ندید
Life's donkey without me


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731
تقویت رحم 1- جوانه ی گندم ( هروز یک قاشق غذا وری +شیر گرم محلی) در صبحانه میل شود 2-حتما حلیم با گوشت گوسفند در هفته سه روز مصرف شود . 3- به جای آب نوشیدنی ، مردان(عرق یونجه+عرق خارخاسک) مصرف کنند. زنان (عرق یونجه+خارخاسک+رازیانه) مصرف کنند . 4- داخل چای حتما ( دارچین +زنجفیل+قولنجان) اضافه شود . 5-با غذا حتما سبزی نعناع و تره مصرف شود . 6-روزانه یک هویج خورده شود . 7-خوردن ترب و شلغم در طول درمان الزامی است . 8-حتما به عنوان یک میان وعده (نخود+لوبیا+باقالی) پخته شده و مصرف شود . 9-سبزی کرفس و تخم کرفس بسیار موثر است . 10-(کنجد +عسل+شیره ی انگور) به عنوان صبحانه میل شود . 11-خردل حتما در خورشتها اضافه شود . 12-زیره باید به حد اعتدال مصرف شود . 13-مصرف گلاب باید به کمترین مقدار برسد . 14- خوردن سیر ، و پیاز ، برای افرادی که ناراحتی چشمی ندارند ، بسیار موثر است . 15-مصرف مرغ خانگی منی را افزایش میدهد . 16- خوردن روزانه دو عدد کندر با دندان جلو بسیار موثر است . 17- حتما میخک را با شیر دم کرده مصرف کنید . 18-خوردن خاکشیر روزانه دو لیوان هرگز فراموش نشود . 19- هنگام طبخ غذا حتما از ادویه ی (فلفل +دارفلفل) استفاده شود . 20-دو مشت انجیر را به مدت سه الی چهار شبانه روز در آب بخیسانید ، تا آب قوت انجیر را بگیرد . آب آن را صاف کرده با عسل و دارچین و زنجفیل قوام آورید . تا به صورت شربت در آید . از این شربت در طول روز مصرف کنید . 21- فندوق ، پسته، بادام حتما به عنوان تنقلات مصرف شود . 22-همراه غذا زیتون خورده شود . 23- موادی را که اشاره میشود اگر زیاد مصرف شود نطفه ها را از بین میبرد ( زیره - رازیانه(برای مصرف مردان)- عدس- سنجد-ترشی- سرکه- میوه های ترش و نارس-کافور – استفاده از عطرهای با بوی سرد ) 24-چای با خرما مصرف شود . 25- در بعضی از موارد احتیاج به بادکش ، زالو ، یا حجامت نیزمیباشد . که حتما باید اصولی و در زمان مشخصی انجام شود . چون هیچ عاملی مانند استرس و عصبی شدن روند درمان را به هم نمیزند . حتما از دم کرده ی ( گاوزبان+بادرنجبویه+ریشه ایرسا) به عنوان چای مصرف شود . مواد غذایی مفید برای تقویت رحم : 1- خوردن به و فراوده های آن مانع انداختن جنین زنها میشود.(باعث تقویت رحم می شود)خوردن به بصورت خام خوب نیست و مضر می باشد زیرا به خام رگهای بدن را مسدود می سازد و چون گرم است برای کسانیکه گرم مزاجند خوب نیست . 2-لوبیاى سبز براى تقویت رحم و جلوگیرى از سقط جنین همتا ندارد 3- در چین ، ژاپن و کشورهای خاور دور از ترکیب عسل و دارچین برای تقویت رحم در زنانی که باردار نمی شوند استفاده می شود. . کمی پودر دارچین را با نصف قاشق چایخوری عسل خمیر کرده و آن را در در طول روز به طور مکرر برروی لثه ها می گذارند تا به آهستگی با بزاق دهان مخلوط شده و وارد بدن شود. 4-ستاخینس گرم و خشک و لطیف دم کرده معطر، مقوی اعصاب ، مفید برای خانمهای نازا در جهت تقویت رحم و تخمدانها شش قسمت صبح یا شب سه استکان آب مثل چای دم کرده و میل نمائید . 5-میخک برای تقویت نیروی جنسی سرد مزاجان مفید است.برای درمان غذایی و تقویت رحم باید از 4 گرم میخک، هر روز به طور مرتب استفاده نمود. ?- کاسنی در ازدیاد نطفه و زیبایی چهره کودک تازه متولد مفید است.کاسنی رحم را به وظیفه طبیعی خود وا می دارد. برگ کاسنی، دارای مقداری ویتامین(ث) است و لذا در حفظ جوانی مؤثر است.کاسنی، توان و نیروهای بدنی را تجدید می کند.
خوراکی‌هایی برای افزایش باروری*** *****مواد غذایی مثل حبوبات، اسفناج، پرتقال، بروکلی، اسیدهای چرب امگا 3، شیر، پنیر، گوشت قرمز کم چرب و ... شانس بچه دار شدن تان را بالا می برند.*****- داشتن فرزند سالم آرزوی خیلی از زوج‌ها است. باید بگوییم بعضی از مواد مغذی کلیدی که در غذاها وجود دارد می‌تواند باعث افزایش باروری شود. در واقع قصد داریم در این مطلب شما را با غذاهایی آشنا کنیم که شانس بچه‌دار شدن‌تان را افزایش می‌دهد. مواد غذایی مثل حبوبات، اسفناج، پرتقال، بروکلی، اسیدهای چرب امگا 3، شیر، پنیر، گوشت قرمز کم چرب و ... اگر می‌خواهید با این قبیل مواد غذایی و خواص آن‌ها آشنا شوید مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید. پرتقال، فلفل دلمه‌ای و بروکلی نتایج پژوهشی که روی نزدیک به 150 زن نابارور انجام شده است نشان می‌دهد مصرف زیاد ویتامین C به افزایش قدرت باروری آن‌ها کمک می‌کند. در این پژوهش زنان شرکت کننده را به دو گروه تقسیم کردند. گروه اول شامل زنانی بودند که ویتامینC زیادی مصرف می‌کردند و گروه دوم از این ویتامین محروم بودند. در پایان شش ماه نتایج بررسی‌ها نشان داد میزان باروری در بین زنانی که ویتامین C زیادی مصرف کرده بودند 25 درصد و در گروه دوم این میزان فقط 11 درصد بود. همچنین میزان ترشح هورمون پروژسترون در گروه اول به طور قابل ملاحظه‌ای بالا بود. میزان مصرف: برای افزایش قدرت باروری جذب روزانه 750 میلی‌گرم ویتامین C لازم است. احتمالاً لازم می‌شود که یک مکمل غذایی نیز مصرف کنید، زیرا مصرف یک فنجان بروکلی فقط 100 میلی‌گرم و مصرف یک فنجان پرتقال 124 میلی‌گرم از نیاز روزانه را تأمین می‌کند. حبوبات و اسفناج این دو ماده‌ی غذایی مفید سرشار از فولات یا همان اسیدفولیک است. معمولاً به زنان توصیه می‌شود زمانی که قصد باردار شدن دارند مکمل اسیدفولیک نیز مصرف کنند زیرا اسیدفولیک قادر است از بروز ناهنجاری‌های مادرزادی پیشگیری کند. نتایج پژوهش‌های دیگر حاکی از این است که در طول آخرین لحظات پیش از بارورسازی، میزان کلسیم در اسپرم افزایش می‌یابد و همین امر انرژی و قدرت لازم اسپرماتوزوئیدها برای ورود به تخمک را فراهم می‌سازد این ماده‌ی مغذی باعث می‌شود که در مردان نیز میزان و غلظت اسپرم افزایش یابد. زمانی که مواد غذایی سرشار از فولات مثل حبوبات و اسفناج و ... مصرف می‌کنید که همان اسیدفولیک طبیعی محسوب می‌شوند به نیازهای بدنتان پاسخ داده و قدرت باروری خودتان را بالا می‌برید. میزان مصرف: روزانه یک فنجان عدس پخته و یک فنجان اسفناج پخته توصیه می‌شود. اسیدهای چرب امگا 3 بدن از اسیدهای چرب استفاده کرده و هورمون‌هایی تولید می‌کند که خون بیشتری به رحم می‌رسانند. در این صورت شانس باردار شدن بسیار بالا می‌رود و رشد جنین نیز بیشتر و راحت‌تر می‌شود. این اسیدهای چرب که به میزان فراوانی در ماهی، میگو، گردو و تخم کتان وجود دارد احتمال زایمان پیش از موعد و نیز تولد نوزادان کم وزن را کاهش می‌دهد. میزان مصرف: متخصصان توصیه می‌کنند روزانه مصرف یک وعده ماهی آزاد، یک چهارم فنجان گردو و همچنین یک قاشق سوپ‌خوری تخم کتان برای افزایش باروری لازم است. گوشت گوشت قرمز کم چرب زمانی که میزان ?روی? بدن کم باشد میزان اسپرم و اسپرماتوزوئیدها و نیز تحرک اسپرماتوزوئیدها کاهش یافته و میزان ناباروری بالا می‌رود. البته باید بگوییم که کمبود ?روی? در زنان نیز روی باروری آن‌ها تأثیر منفی می‌گذارد. در واقع کمبود ?روی? باعث می‌شود که مدت عادت ماهیانه‌ی آن‌ها بیشتر شود و این مسئله به تخمک گذاری کمتر منجر می‌شود. میزان مصرف: زن‌ها روزانه به 8 میلی‌گرم روی نیاز دارند و این میزان برای مردان روزانه 11 میلی‌گرم است. باید بدانید که یک وعده‌ی غذایی حاوی 100 میلی‌گرم گوشت گاو، 8.6 میلی‌گرم روی، برای بدن تأمین می‌کند. شیر، پنیر و ماست مواد غذایی سرشار از کلسیم و ویتامین D برای حفظ سلامت بدن همه‌ی ما لازم و ضروری است. نتایج پژوهشی که محققان دانشگاه Wisconsin روی موش‌های نر انجام دادند نشان می‌دهد که یک دوره‌ی درمانی با کلسیم و ویتامین D می‌تواند قدرت باروری را احیا کند. نتایج پژوهش‌های دیگر حاکی از این است که در طول آخرین لحظات پیش از بارورسازی، میزان کلسیم در اسپرم افزایش می‌یابد و همین امر انرژی و قدرت لازم اسپرماتوزوئیدها برای ورود به تخمک را فراهم می‌سازد. محققان دانشگاه کلمبیا نیز مطالعاتی روی زن‌ها انجام داده و دریافته‌اند ویتامین D و کلسیم در آن دسته از زنانی که از سندرم پیش از قاعدگی ( PCOS) رنج می‌برند، باعث تنظیم و ایجاد عادت ماهیانه‌ی نرمال می‌شوند. میزان مصرف: دو یا سه وعده در روز.
مواد غذایی گرم و تر (دم) - بهاری: لبنیات : کره، ماست چکیده، شیر محلی تازه گاو و شیر گوسفند صیفی جات: خربزه، خیار چنبر، طالبی و گرمک میوه ها: آناناس، انجیر تازه و خشک، انگور، خرما، سیب شیرین، قیسی، گیلاس، گلابی، موز، مویز، بالنگو، اقسام توت و کشمش ریشه ها: انوع ترب، زردک، سیب زمینی ترش، شلغم و هویج سبزی ها: شبدر، تربچه و ترب حبوبات: گندم و اقسام لوبیا گوشتها: جگر سیاه و سفید، پاچه، گوشت گوسفند (بره)، بوقلمون، مرغ محلی، میگو، زبان و چشم مغزهای گیاهی: بادام درختی شیرین، بادام زمینی، تخم طالبی، تخم خربزه و کنجد متفرقه: شیره انگور، روغن کنجد، روغن گاو، دنبه، روغن بادام تلخ، ارده، سمنو و خاکشیر مواد غذایی گرم و خشک (صفرا) - تابستانی: لبنیات : پنیر کهنه صیفی جات: بادنجان و فلفل سبز میوه ها: انبه، به، زیتون و نارگیل ریشه ها: چغندر، پیاز، سیر، کلم قمری و موسیر سبزی ها: برگ چغندر ، پونه، نعناع، پیازچه، ترخون، مرزه، تره تیزک (شاهی)، جعفری، رازیانه، ریحان، شاهتره، شنبلیله، شوید، کرفس، اقسام کلم بستانی، گزنه، مارچوبه، تره و تره فرنگی حبوبات: جوی دوسر (چاودار)، لپه، نخود و برنج کته ای گوشتها: آهو، اردک، گاو (هرچه سن گاو بالاتر باشد، سردی آن بیشتر می شود و در گروه سرد و خشک جای می گیرد)، بلدرچین، گنجشک، شتر مرغ، شتر، کبوتر، خروس، کباب و دل مغزهای گیاهی: بادام هندی، بادام درختی تلخ، بادام کوهی، پسته کوهی، پسته، تخم آفتابگردان، چلغوز، فندق و گردو ادویه ها: آویشن، اسپند، چای سبز و سیاه، خردل، دارچین، انیسون، زردچوبه، زعفران، زنجبیل، زنیان، زیره، سیاهدانه، فلفل، کاکائو، گلپر، وانیل، هل و نمک متفرقه: روغن زیتون، شیره خرما، عسل، شکر سرخ یا سفید و عرق بهار نارنج مواد غذایی سرد و خشک (سودا) - پاییزی: لبنیات : کشک و قراقروط میوه ها: شاه توت، تمشک، آلبالو، ازگیل، انار ترش، بالنگ، تمر هندی، زالزالک، زرشک، ذغال اخته، سنجد، غوره، کنار، گریپ فروت، لیمو عمانیریال نارنج، به ترش، لیمو ترش و سیب ترش سبزی ها: ترشک، ریواس و گشنیز حبوبات: ارزن، باقلا خشک، برنج (آبکش)، جو، ذرت، عدس و ماش گوشتها: بز، قلوه، سیرابی و شیردان مغزهای گیاهی: بلوط خوراکی و شاهدانه ادویه ها: سماق، نشاسته و قهوه متفرقه: شکر فراورده شده صنعتی، سرکه و آبغوره مواد غذایی سرد و تر (بلغم) - زمستانی: لبنیات : پنیر تازه، خامه، دوغ، ماست، سرشیر و شیر پاستوریزه صیفی جات: خیار، اقسام کدو، گوجه فرنگی، هندوانه و کدو حلوائی میوه ها: توت فرنگی، آلو، آلوچه، انار شیرین، پرتقال، زردآلو، شفتالو، شلیل، کیوی، لیمو شیرین، نارنگی، هلو، آب فشرده انار ریشه ها: سیب زمینی سبزی ها: اسفناج، بامیه، خرفه، قارچ خوراکی، کاسنی، کاهو و لوبیا سبز حبوبات: باقلا تازه و نخود سبز گوشتها: انواع ماهی و مغز گوسفند مغزهای گیاهی: تخم کدو، تخم هندوانه، خشخاش و به دانه متفرقه: اسفرزه، گلاب و ماء الشعیر
2740
قبل از شروع سیکل آی وی اف - کاهش استرس با انجام ورزش یوگا، پیاده روی روزانه نیم ساعت و انجام هر کاری که به شما آرامش بدهد. - استفاده از مکمل ها و ویتامین های E، امگا 3,6,9 ، کو کیوتن قرمز، دی اچ ای اٍی، ویتامین دی و همچنین فولیک اسید و آسپرین از چند ماه قبل از اینداکشن توصیه می شود ( هیچ کدام را سرخود مصرف نکرده و برای اطمینان از مصرف این ویتامین ها و دوز مصرفی با پزشک معالج خود هماهنگ کنید) - حذف شیرینی جات و چربیهای غیراشباع و فست فود و.... - استفاده از روغن زیتون در پخت غذا - مصرف روزانه جوانه گندم که می گویند احتمال لانه گزینی جنین را افزایش میدهد - اگر امکانش رو دارید چند بار طب سوزنی انجام دهید. بر اساس شنیده ها انجام طب سوزنی موجب گردش خون بهتر در رحم شده و امکان لانه گزینی رو افزایش میدهد.
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز