2737
2739
عنوان

قَیّمِ خانواده نباشیم

99 بازدید | 5 پست

  بعضی از ماها موجودات عجیبی هستیم ! یعنی اینجوریه که از همون کوچیکی یه مادر و پدر درون داریم که هی برای خواهر و برادر و پدر و مادرمون بزرگ تری میکنیم! یه مادری که عاشق بچه هاشه و این عشق چشمش و کور کرده و عقل و منطقش رو ازش گرفته! اصلا بهتره بگم از بچگی مثل یه گربه ی تازه زایمان کرده میمونیم که خانواده برامون حکم همون بچه گربه هارو و داره و حالا اگر کسی این وسط پیدا شه و بخواد به بچه هامون نزدیک بشه سریع میپریم و بهش پنجول میکشیم.

ماها همونایی هستیم که تمام عمرمون چشم بسته پشت خانواده مون در میایم و ازشون طرفداری میکنیم! چشم بسته حق رو به اونها میدیم و هرکس دیگه ای رو مقصر میدونیم! چشم بسته روی کارهای اشتباهشون ماله میکشیم و اگر هم کسی ازشون ایراد بگیره جوری به سمتش براق میشیم که طرف خودش حساب کار دستش بیاد و از کرده ی خودش پشیمون بشه! و جالبه بدونید که این حالتمون فقط مخصوص غریبه ها و در و همسایه و بقالی و قصابی نیست ! ماها به پارتنرمون و حتی بچه هامون هم اجازه ی حرف زدن در مورد خانوادمون رو نمیدیم و تاب گوش کردن به هیچ انتقادی رو نداریم !
اما بعضی وقتا ، دقیقا اونجایی که با خودمون تنها و بی رودروایسی میشیم ، اونجایی که جز خودمون هیشکی نیست و میتونیم راحت فکر کنیم، میبینیم اِ مثکه طرف خیلی هم بی راه و ناحق نمیگفته! میفهمیم شاید اصلا طرف حرف بدی نمیزده و منظور بدی نداشته و ما بیخودی بهش پریدیم و نصفش کردیم ! 
بیشتر که فکر میکنیم میبینیم اِ پس چرا اونجایی که از خانوادمون انتظار داشتیم که مثل خودمون با همه بجنگن ، نجنگیدن ، طرفداری کنن، نکردن، وقت بزارن ، نذاشتن !!پس یهو شوکه میشیم ! تنها میشیم ! ناراحت میشیم و در نهایت خشمگین میشیم!

حالا همه ی اینهارو گفتم تا بگم اقا جان ، خانم جان، برای اینکه کار به اینجا نکشه، بهتره هیچوقت بین یه نفر و خانوادمون قرار نگیریم! هیچوقت این وسط نباشیم! یعنی سالمتره که اگر کسی حرفی و مشکلی داره مارو واسطه نکنه، پیش ما گله گذاری نکنه و به جاش خودش بره حرفش رو صاف بزنه ! اما اگر یهو یه جوری شد که لا موندیم! اگر ناخواسته واسطه شدیم! اگر خودمون دلمون خواست که گوش شنوا باشیم! پس لااقل طرفداری بیجا و کورکورانه از یه طرف ‌نکنیم و فکر نکنیم با اینکار مثلا منزلت خانوادمون و حفظ میکنیم، که اصلا اگر اونم حفظ کنیم قطعا یه عزیز دیگه ای رو این وسط رنجوندیم ، پس بهتره از این به بعد حرف رو خوب بشنویم! ببینیم ! فکر کنیم و بعد عمل کنیم.

خدایا شُکرت که من مامان یه نی نی سالم و صالح و زیبا شدم💪😍

منکه اصلا سر پدر و مادرم با کسی شوخی ندارم من سر پدر و مادرم خون میریزم😡😡😡😡

شوهرمم میدونه و از هپون اول گفتم پدر و مادرم خط قرمزمه و اصلا سر این مسئله با کسی شوخی ندارم‌.

😍😍😍بالاخره نفس مامان دنیا اومد😍😍😍

👏

ننه شه دتر دور/شه کوی کوتر دور/ننه شه طلای دورا/نازدار کیجای دورا/ننه شه کیجا ره خرنه/آسمون ما ره خرنه/شه صوب روجاره خرنه/شه طلاطلا ره خرنه/آننه شه دلخواه دور/ننه پاپلی دور/آ شه دار تتی دور🥰

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

عالی بود

اتفاقا من همیشه این فکر رو داشتم وروهمسرمم اثرگذاشته واونم تعصب نداره واگه دلخوری ازخانوادش داشته باشم به حرفم توجه میکنه وبالعکس ،این رفتار حس اعتماد توزندگی بوجودمیاره

  ❤️لایکم نکن مهربون❤️  
2731

من اصلا تعصبی نست به خانوادم ندارم با اینکه دوستشون دارم😊

خوشبختی همانند یک پروانه است، اگر دنبالش کنید همیشه دور از دسترس شما خواهد بود اما زمانی که آرام بنشینید، ممکن است روی شما بنشیند!

سر این خانواده ،مادرم زندگی خودشو هم خراب کرد زندگی مارو هم

اونم یه خانواده بی مصرف که ارزش هیچی رو نداشتن

متاسفانه مادرم با اینکه الان که نزدیک ۶۰ سالشه به اشتباهش پی برده ولی بازم فکرو خیالش پیش خانوادشه

البته پدره خدابیارزمم اینجوری بودا ولی نه در حد مادرم

خوب شد زمان مختار فضای مجازی نبود وگرنه دار و دسته اوباش کوفه هشتگ میزدن:نه به اعدام شمر_نه به اعدام عمر بن سعد_نه به اعدام حرمله.🙌 (شهید آرمان و شهید عجمیان نحوه شهادتتان تا مغز استخوانم را سوزاند😓)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز