2733
2734

مشکلی که من با مرکز سونوگرافی الوند داشتم و به احتمال خیلی زیاد برای شما هم اتفاق افتاده اینه که در این مرکز سونوگرافی بسیار شلوغ متاسفانه هرکاری مطابق میل خودشان بدون توجه به 
نسخه پزشکتون انجام میدهند.


نوشته ام طولانی هستش اما توصیه میکنم حتما بخونید تا سرتون کلاه نره.

من برای سونوگرافی غربالگری اول بارداری قبل عید ۹۹ بهشون مراجعه کردم با اینکه طرف قرارداد با بیمه تکمیلی من بودن تازه بعد از چندین ساعت انتظار برای نوبت به من گفتن که نسخه شما کامل نوشته نشده و باید حتما کالرداپلر هم نوشته میشده درنتیجه باید هزینه رو کامل بپردازید و بعد خودتون از بیمه پولش رو بگیرین یا اینکه بدین دکتر نسخه رو تصحیح کنه و قید کنه کالرداپلر هم حتما باید انجام بشه و بعد دوباره مراجعه کنین. من که اصلا تا اون موقع اطلاعی از اینکه کالرداپلر شریانهای رحمی چی هستش نداشتم و فکر میکردم حتما واجب هستش پس هزینه رو پرداخت کردم. بعدا که با دکترم صحبت کردم ایشون به من گفتن که من به عنوان پزشک متخصص (که اتفاقا استاد دانشگاه هستم) لزومی برای انجام کالرداپلر ندیده ام چطور یک مرکز سونوگرافی این تشخیص رو برای شما داده؟و بعد از این همه سال طبابت هنوز من یاد ندارم نسخه سونوگرافی بنویسم؟؟ و این یک چیز اضافه ای هستش که خود مرکز داره به زور روی پکیج غربالگریشون اضافه میکنه تا پول بیشتری بگیره و شما میبایستی بگی من نمیخام و فقط هرچی توی نسخه نوشته رو واسم انجام بده واین مثل این میمونه که دکتر به ازمایشگاه بگه فاکتور آ رو اندازه بگیر ازمایشگاه میگه ما همراه فاکتور آ باید فاکتور ب رو هم اندازه بگیریم تو نمیفهمی! یا اینکه میری مغازه پنیر بخری اونا میگن پنیر ما بهترینه باید همراهش گردو هم حتما بخری ترکیب اینا هم میگن که چیز خوبیه و تکی پنیر نمیفروشیم!و کالرداپلر اصلا برای من نیاز نبوده و اونا فقط برای زدن یه دکمه میخان پول اضافه تر بگیرن. خلاصه دکترم حاضر نشد برای من نسخه رو تصحیح کنه.

 برای غربالگری دوم من حتی دکترم رو عوض کردم و دوباره که به مرکز الوند مراجعه کردم باز همون حرف قبلی رو بهم زدن و هرچی من گفتم که کالرداپلر نمیخام و شما دارین خدمات اضافه ای رو به زور تحمیل میکنین که نه دکترم و نه من نمیخواهیمش بهم گفتن که دکتر ما بدون کالرداپلر قبول نمیکنه شمایی که به کار دکتر ما احتیاج داری و این پول رو داری برای بچه ات خرج میکنی! بعد از کلی بحث کردن با منشی ها وقتی دیدم فایده نداره گفتم که ازشون به ۱۹۰ شکایت میکنم که بعد منشی به من زنگ زد و گفتش حالا خیلی معطل شدی بیا من میدم منشی کناری واست یه نسخه جدید با کالرداپلر بنویسه و پذیرش شو که دیگه من قبول نکردمو جای دیگه ای مراجعه کردم که دیگه این حرف رو که نسخه ات ناقصه یا اینکه برای تشخیص کالرداپلر حتما واجبه رو به من اصلا نزدن!!!

و اما راه حل: من با ۱۹۰ و معاونت درمان ایران که تماس گرفتم و مشکلم رو مطرح کردم گفتن که باید مطابق با نسخه پزشک معالج عمل کنند و اینکارشون تخلف محسوب میشه و شما میتونین ازشون شکایت کنین که کردم. حالا جالبش اینجاست که با وجود مراجعه بازرس و بخاطر اینکه کالرداپلر رو اضافه انجام دادن و تخلف کردن محکوم شدن و بایستی هزینه رو برگردونن با من تماس گرفتن و با وقاحت تمام اول که از خوبی و بزرگی دکتر گرامی برام گفتن که بهترین هستند و بعد گفتن که ما براتون که توضیح دادیم که باید حتما باشه و شما میتونستی نیایی به مرکز ما و بری جای دیگه ای و چرا اومدی!!!!!!!!!!! و حتی حاضرنبودن قبول کنن که کار اشتباهی رو دارن انجام میدن!!!! ولی خب پول کالرداپلر اضافه رو بهم برمیگردونن چون وزارت بهداشت زورشون کرده که برگردونن!!!!!!!جالبه واقعا نه؟

متاسفانه این اتفاق نه فقط برای من بلکه برای همه کسانی که اونجا مراجعه میکنن میوفته چون خودم چندین بار دیدم که به بقیه هم همین حرف رو میزدند.
 لطفا اگر برای شما هم این اتفاق افتاده ساده از کنارش نگذرین و حتما از طریق ۱۹۰ ازشون شکایت کنین تا به این راحتی نتونن زورگویی کنند و هرکاری که خودشون دوست داشتن به اسم کارعلمی انجام بدن که فقط هزینه اضافی واسه مریض خواهد داشت و پول اضافی در جیب خودشون!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز