2733
2734

من برای جای ترک های پوستی بعد از زایمانم از روغن آنتی استرچ مارک برند آنانه استفاده کردم که یک برند سوییسی بود.

 برای من واقعا مثل معجزه عمل کرد. حتما تو دوران بارداری قبل از ایجادترک ها یا تا وقتی که ترک ها هنوز قدیمی نشدن و قرمز هستن استفاده کنید که زود برطرف بشه. برای ترک های ایجاد شده با چاقی یا لاغری هم عالیه. لینکشو میزارم چون میدونم دغدغه خیلی از ماماناس

2731
با سیم و مایع ظرفشویی بکشی پاک میشه

البته اگه از این اسکاچ سیمی ها باشه بهتره

محکم هم بکشی ایرادی نداره چون مطمئنم که رنگش رو نمیبره...البته بر اساس ظرفای خودم میگما... محکم کشیدم روغن و چربی زرد رنگ رفت اما رنگش هیچ ایرادی پیدا نکرد
عاشقی جرم قشنگی است.... در انکار مکوش!
آب اکسیژنه

آب اکسیژنه یک ماده رنگ‌بر و سفید کننده است و در آزمایشگاهها و در رنگ کردن مو و بی‌رنگ کردن موی دست استفاده می‌شود. همچنین برای پاک کردن لکه‌هایی مثل کپک ، لکه‌های میوه و لکه عرق مناسب است. همچنین لکه زرد شدگی حاصل از اتو کردن لباس را از بین می‌برد.

آب ژاول

آب ژاول برای پاک کردن لکه‌های کپک ، خون ، قهوه ، تنباکو و بسیاری از لکه‌ها مناسب است. همچنین باعث از بین رفتن پشم می‌شود و نباید از آن بر روی پارچه‌های پشمی و ابریشمی و چرم استفاده کرد. خیس کردن زیاد پارچه در آب ژاول ، باعث ضعیف شدن الیاف آن می‌شود.

آمونیاک
آمونیاک برای تمیز کردن اشیا با سطح فلزی بسیار مناسب است. همچنین برای پاک کردن ظروف شیشه‌ای ، پنجره‌ها و آینه مناسب است. برای پارچه‌های پشمی و ابریشمی و ظروف آلومینیومی از آمونیاک استفاده نکنید.

بنزن
بنزن حلال خوبی برای چربیها ، آدامس ، جوهر ، چسب و قیر می‌باشد. خطر آتش زایی بنزن نباید فراموش شود.

الکل‌ها
الکل‌ها برای پاک کردن لکه‌هایی مثل لکه رژ لب و جوهر مناسب هستند. همچنین از الکل برای تیز کردن و پاک کردن تلفن ، شیشه عینک و سطح شمع استفاده می‌شود.

جوش شیرین

معمولا از جوش شیرین برای پاک کردن لکه‌ها و ظروف چینی و سرامیک و تمیزکردن و از بین بردن بوی یخچال استفاده می‌شود.


سرکه
سرکه برای پاک کردن لکه‌ها در انواع پارچه‌های پشمی ، ابریشمی و کتانی و پنبه بکار می‌رود و آنها را خراب نمی‌کند. برای تمیز کردن جرم داخل سماور نیز می‌توان مقداری سرکه در سماور ریخت و آن را جوشاند. با سرکه می توان عکس برگردان‌های چسبیده به شیشه عینک و کف اتو را پاک کرد.
اسمم *باران* هستش دوستای نازنینم


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
داغ ترین های تاپیک های امروز