2733
2739
عنوان

دوستی

86 بازدید | 7 پست

سلام دوستان میخوام نظرتونو بدونم.من تا ایت سن که ۲۴.۵ هستم دوست صمیمی زیاد داشتم که مثلا از بچگی باهم دوستای خوبی بودیم اما این ۲.۳ سال اخیر یه دوستی داشتم که واقعا فرق میکرد،خیلی باهاش بهم خوش میگذشت و اصلا هم حسود نبود.دیگه وقتی اون اومد دوستای دیگمو زیاد نمیدیدم،حلا چندوقتیه چون نامزدم نمیزاشت باهاش زیاد در ترتباط نبودم و حتی مجبور میشدم چندبار هم بپیچونمش و دوستمم فهمید و دیگه باهام مثل فبل نشد،تا اینکه همین چندروز پیش با فحش و دلخوری همو بلاک کردیم و تموم شد.

نامزدم فقط با اون نبود که نمیذاشت کلا میگفت بدون من مثلا نرو کافه و اینجور جاها.دوستمم واقعا توقع داشت من نامزدمو نادیده بگیرم و اصلا درک نمیکرد.اما حالا که دوستیمون تموم شده خیلی تنها شدم و دیگه کسی مثل اون نمیشه برام.چیکار کنم.😞


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2731

کاش رودر رو حرف میزدین نه مجازی 

واقعیتم میگفتی بهش که بدونه دوسش داری ولی شرایطش رو فعلا نداری

مثل مجردیهات باشی 

ان شاالله که زودی دوباره دوست بشین واز دل هم در بیارین 

رفاقت کهنه خیلی خوبه 

از الان بخوای به هر ساز همسرت برقصی وای به فردا. 

ای محبوب من ! چه لذت بخش است نسیم یادتو آن گاه که بر دل های ما می وزد. چه شوق آفرین است نگاه عاشقانه تو. چه شیرین و آزادی بخش است زندگی در کنار تو و زیر سایه لطف و رحمتت. چه سکر آور است جام های محبت تو که از چشمه های عشق نوشیدهمی شود. چه سخت و جگر سوز است آتش هجران و فراق تو . چه جان پرور است خنکای نسیم وصال تو. ای مهربان ترین مهربانان عالم .   
کاش رودر رو حرف میزدین نه مجازی  واقعیتم میگفتی بهش که بدونه دوسش داری ولی شرایطش رو فعلا ندار ...

نه دیگه عزیزم تاحالا تا این حد به هم بی احترامی نکرده بودیم که کردیم

2740
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687