2737
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

منم یه دختر سه سالو سه ماهه دارم یکسال از پوشک گرفتم اما بازم گاهی ادرار بی اختیار میریزه نمیدونم ببرمش دکتر؟ 

وزن اولیه ۷۱/۵وزن الان 61 الهی شکر به وزن دلخواهم رسیدم در طول یکسال با ورزش(بدنسازی) و کالری شماری
پسر

اول اینکه باید خودتون و پسرتون اماده باشید برای این کار. بعد تمام سختی های این راه و قبول کنین. چون ممکنه که پسرتون دو سه روزه با شرایط جدید کنار بیاد و یا اینکه ماه ها طول بکشه. پس اول از آمادگیتون مطمئن بشید.

بعد از این کار راه های مختلف رو امتحان کنید.

مثلا اینکه در ساعات مشخص شده به دستشویی ببریدش، از شورت های آزمایشی استفاده کنید، به پسرتون اطمینان کنید تا هر وقت لازم داشت به شما بگه و این ممکنه کمی سخت باشه. و خیلی راه های دیگه که می تونید از طریق لینکی که میدم امتحان کنید.

2738

بی اختیاری مدفوع در کودکان یکی از شایع‌ترین مسائل مربوط به کودکان می‌باشد. این که کودک گاهی کنترل مدفوع و ادرار خود را از دست دهد، مشکل تلقی نمی‌شود و برای بسیاری از کودکان اتفاق می‌افتد اما زمانی که کودک به صورت مداوم اختیار خود را از دست می‌دهد و برای مدت طولانی درگیر این مسئله می‌شود نشان از یک مشکل زمینه‌ای دارد. بی اختیاری مدفوع به دو صورت عمدی و غیرعمدی اتفاق می‌افتد که در هر دو مورد لازم است که علت آن شناسایی شود. دلیل بی اختیاری می‌تواند جسمی یا روانی باشد که با شناسایی علت و درمان مناسب، بهبود پیدا می‌کند. نحوه برخورد والدین با بی اختیاری مدفوع کودک بسیار مهم است و رفتارهای اشتباه می‌تواند مشکل را جدی تر کند. در ادامه مقاله به بررسی کامل این موضوع در کودکان خواهیم پرداخت.


منبع: بی اختیاری مدفوع در کودکان | دلایل، درمان و پیامدهای آن

سلام بی اختیاری ادرار دخترتون خوب شد؟؟

آره خیلی بهتر شده مگه وقتی که به خاطر بازی نگه میداره

وزن اولیه ۷۱/۵وزن الان 61 الهی شکر به وزن دلخواهم رسیدم در طول یکسال با ورزش(بدنسازی) و کالری شماری
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز