2733
2734


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

2728

نمیدونم😟

  پیامی به بنده های دل شکسته از طرف پروردگار     من هستم... هنوز خدایت همان خداست! هنوز روحت از جنس من است! اما من نمی خواهم تو همان باشی! تو باید در هر زمان بهترین باشی.نگران شکستن دلت نباش! می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند. و جنسش عوض نمی شود و می دانی که من شکست ناپذیر هستم و تو مرا داری برای همیشه! چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازدچون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم، صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام! درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم! دلم نمی خواهد غمت را ببینم می خواهم شاد باشی این را من می خواهم تو هم می توانی این را بخواهی خشنودی مرا من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم) و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟ اما، نه من هم دل به دلت بیدارم! فقط کافیست خوب گوش بسپاری! و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن
2738

نحوه تحصیل در مقطع دکترای تخصصی دانشگاه پیام نور

 

1- تعداد واحدهای دوره ی دکترای دانشگاه 36 واحد است که 12 تا 18 واحد آن مربوط به واحدهای درسی، و به ترتیب 24 تا 18 واحد آن مربوط به رساله است که در برنامه درسی مصوب هر رشته تعیین می شود.

تبصره1: حداقل نمره قبولی در هر درس 14 از 20 و میانگین قابل قبول نمره های دانشجو در همه درس ها 16 از 20 است. این میانگین بر اساس نمره درس های اخذ شده محاسبه می شود.

تبصره2: در صورتی که دانشجو پس از پذیرش قطعی در دوره دکتری، نمره درسی را کمتر از 14 بگیرد باید قبل از آزمون جامع، در ادامه دوران مجاز تحصیل (از آن درس یا درس جایگزین به تشخیص گروه علمی ذی ربط) نمره 14 و حداقل میانگین 16 را کسب نمایند.

تبصره3: حضور دانشجو در کلاسهای درس الزامی است.

تبصره 4: داوطلبان پذیرفته شده در صورتی که رشته تحصیلی کارشناسی ارشد آنان مطابق جدول انطباق رشته تحصیلی بوده و لیکن با رشته تحصیلی دکتری همنام نباشد به تشخیص گروه علمی حداکثر تا 8 واحد درسی را باید بعنوان دروس جبرانی بگذرانند.

2- دانشجو موظف است عنوان رساله خود را با هماهنگی استاد راهنما و موافقت کمیته علمی رشته تخصصی ذی ربط تعیین و فعالیت پژوهشی خود را پیش از نیمسال تحصیلی سوم آغاز کند.

3- تعداد ساعات کلاسی برای هر واحد درسی 16 ساعت در هر نیمسال تحصیلی است که با توجه به ویژگی و نوع درس (نظری یا عملی) و نوع مواد آموزشی با نظر کمیته علمی مربوطه و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه تعیین می شود.

تبصره1: در صورتی که دانشگاه درسی را ارائه ندهد دانشجو می تواند با موافقت دانشگاه واحدهای درسی را در دانشگاههای معتبر دیگر به صورت دانشجوی مهمان بگذراند. این گونه دانشجویان موظفند شهریه ثابت را به دانشگاه پیام نور بپردازند و از نظر حضور در کلاس درس تابع ضوابط دانشگاه مقصد هستند.

4- دانشجو پس از گذراندن واحدهای درسی، آزمون جامع، آزمون زبان عمومی و کسب درجه قبول از رساله خود دانش آموخته دوره دکترای تخصصی شناخته می شود و به دریافت درجه دکترای Ph.D نائل می گردد.

5- مدت مجاز تحصیل در دوره دکترای تخصصی 6.5 سال است و در صورت ضرورت به پیشنهاد استاد راهنما و تایید کمیته علمی ذی ربط حداکثر با اضافه نمودن دو نیمسال تحصیلی مجموع مدت زمان سنوات به 7.5 سال افزایش خواهد یافت.

تبصره: در صورتی که دانشجو بنا به عللی خارج از اختیار خود و یا بروز مشکلات غیرقابل پیش بینی در مدت مجاز (7.5 سال فوق الذکر) موفق به اتمام تحصیل نشود بنابه درخواست دانشجو، کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه با حضور استاد راهنما وضعیت دانشجو را بررسی و متناسب با کمیت و کیفیت فعالیت های علمی دانشجو، در مورد مدت و نحوه ادامه تحصیل یا اخراج او تصمیم گیری قطعی خواهد کرد.

نحوه تحصیل در مقطع دکترای تخصصی دانشگاه پیام نور   1- تعداد واحدهای دوره ی دکترای دانشگاه 36 ...

اینو دیدم تو سایتشون😭😭

منتها گفتم شاید دوستان تجربه دیگه ای داشته باشن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   niهانیتاha  |  18 ساعت پیش
توسط   mahsa_ch_82  |  20 ساعت پیش
توسط   eli99y  |  5 ساعت پیش