2737
2734
عنوان

سوال راجع به زایمان طبیعی..فوری

4075 بازدید | 45 پست
سلام من هفته 39 هستم .چون تمایل به زایمان طبیعی داشتم/ یکبار در هفته 38 و یکبار در هفته 39 معاینه داخلی شدم و خیلی وحشتناک بود.اما دکترم گفت که تو اصلا امادگی زایمان طبیعی رو نداری!!!!!می خواستم بدونم این معاینات ضروری بوده یا خیر.و از روش دیگه دکتر می تونسته تشخیص بده که من نمی تونم یا باید حتما معاینه می شدم.
وقتی به چند تا از خانومای با تجربه و قدیمی فامیل که گفتم معاینه شدم خیلی تعجب کردن و گفتن اصلا ضرورتی نداشته و خیلی هم خطرناک بوده!
ماه جان سلام
منم دکترم معاینه داخلی برام انجام داد و مشکلی هم پیش نیومد دکترم هم با تجربه هستش و بهش اعتماد دارم . وقتی هم که میری زایمان چند بار میاند معاینه می کنند که اونم درد داره نگران نباش
من دلم می‌خواهدخانه‌ای داشته باشم پر دوست،
کنج هر دیوارش دوست‌هایم بنشینند آرام،گل بگو گل بشنو…؛...
شرط وارد گشتن،شست و شوی دل‌هاست،شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست…روی آن با قلم سبز بهار، می‌نویسم ای یار خانه‌ی ما اینجاست ،تا که سهراب نپرسد دیگر” خانه دوست کجاست؟"


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببین من خودم بهشون اعتماد ندارم خیلی بیخودی سزارین میکنن ولی به خانومایه با تجربه هم اعتقاد ندارم چون قبل از این پیشرفتا و سزارین و این جور چیزا امار عوارض زایمان برایه مادر و بچه خیلی بالا بوده.
2731
من یکبار در مطب معاینه داخلی شدم و دکترم گفت که نمی تونی زایمان طبیعی داشته باشی ولی چون خودم خیلی دوست داشتم طبیعی زایمان کنم به حرفش گوش نکردم و زایمان طبیعی داشتم البته دکترم رو هم عوض کردم و اینو هم بگم که زایمان راحتی نبود ولی اگه قرار باشه دوباره زایمان کنم باز هم طبیعی رو انتخاب می کنم.
2740
مرسی دوستای گلم.پس معاینه داخلی طبیعیه.دکتر بعد ازین که گفت تو نمیتونی برای طبیعی/ به من وقت سزارین داد اما تو هفته 40!!!!! از بعد از معاینات خیلی کم می تونم فعا لیت داشته باشم چون به شدت زیر دلم تیر می کشه..و همش می ترسم تا تاریخ زایمان دردم بگیره و ...خیلی نگرانم..............
به نظر شما هفته 40 واسه سزلرین دیر نیست؟یعنی دکتر نمی تونست که زودتر تشخیص بده که من طبیعی نمیتونم و زودتر منو سزارین کنه!خیلیییییییییییی می ترسم...حتا با ترس و لرز راه میرم !
دیگه نمی تونم بخندم یا سرفه کنم چون خیلی تیر میکشه.به نظر شما با این وضع تا اواسط هفته دیگه (40)به تاریخ سزارینم که دکتر تعیین کرده/می رسم با نه؟تورو خدا دارم میمیرم از نگرانی.............................................
شما که تجربه دارین بگید چه جوری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معاینه که لازمه! اما من که انجام دادم وحشتناک نبود... اما برو یه دکتر دیگه که مطمئن شی. اگه لگنت مناسب نیست بهتره که سزارین شی

خیلی از خانوما صبر میکنن دردشون شروع شه بعد سزارین میشن

نگران نباش

فقط نامه پذیرش بیمارستانو بگیر که اگه زودتر دردت گرفت بیمارستان به دکترت خبر بده
نبودنِ تو فقط نبودن تو نیست، نبودنِ خیلی چیزهاست...کلاه روی سرمان نمی ایستد! شعر نمیچسبد...پول در جیب مان دوام نمی آورد! نمک از نان رفته!!! خنکی از آب.......ما بی تو فقیر شده ایم مادر💔
سلام
من توی ماه دوم بودم که به دکترم گفتم که میخوام زایمان طبیعی انجام بدم . بهم گفت چون قدت بلنده میتونی ولی باید بهم قول بدی که وزنت زیاد بالا نره یعنی حداکثر 11 کیلو - درست گفته دوستان ؟
2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز