2733
2739
عنوان

بياييد غدير را فراموش نكنيم🙏🏻

96 بازدید | 0 پست



‎✅🙏✅ بیایید غدیر را فراموش نکنیم

‎سالیانه هزاران ارمنی به مناسبت سالگرد کشتار ارامنه توسط ترک ها جلوی سفارت ترکیه شعار می دهند با اینکه سال ها از این ماجرا می گذرد و کشنده تمام آن ارمنی ها هم مرده اند. ارمنی ها هم هیچگاه نگفته اند که ما به دلیل قدیمی بودن این جریان دیگر از سال بعد تظاهرات نمی کنیم.

‎سال ها از ماجرای هولوکاست می گذرد و اگر کسی علیه آن چیزی بگوید نه توسط یهودی ها بلکه دادگاه های متجدد غرب وی را محکوم و بایکوت می کنند.

‎سال هاست از اشغال چین و کره توسط ژاپن می گذرد ولی اشک ها و آلام چینی ها و کره ای ها علیه ژاپنی ها به پایان نرسیده کسی هم نمی گوید فراموشش کنید چون گذشته ها گذشته. ژاپنی ها هم عذرخواهی نمی کنند.

‎سالها از بمباران هیروشیما و ناکازاکی می گذرد. هیچ کس نگفته که ای ژاپنی ها! بابا بسه چرا اینقدر سالگرد می گیرید و از همه دنیا دعوت می کنید که به ژاپن بروند و برای قربانیان این جنایت مراسم برگزار می کنند، امریکا هم عذر خواهی نمی کند.

‎شاید این آخری را ژاپنی ها بیشتر از همه وقایع دیگر حق دارند. ژاپنی ها می گویند که امریکا با ما کاری کرد که هنوز اثراتش بر نسل ما باقی مانده است. بچه های ناقص الخلقه ، شیوع بالای سرطان خون، محصولات کشاورزی آلوده، نسل سوخته و....

‎فراموشی غدیر هم همین بلا را سر ما آورد مشابه ژاپنی ها !

‎بمب اتم سقیفه، اسلام را نابود کرد.

‎کسانی به نام اسلام سرکار آمدند که ما امروز نسل سوخته ایم.

‎سقیفه چون غدیر فراموش شد و امروز ما را نابود کرد.

‎ما باید امروز، آقای دنیا بودیم چرا که دین ما سراسر عشق و محبت و انسان دوستی است و سراسر بغض و کینه علیه افرادی است که با شنیدن صدای سلام که ندای امنیت است با نفرت و گلوله پاسخ می دهند و با گفتن الله اکبر آدم می کشند و ترور می کنند و همه اینها را به حساب اسلام واریز می نمایند

‎پس بیایید غدیر را فراموش نکنیم،

‎غدیر فراموش شد و در خانه اهل بیت را آتش زدند و دختر پیامبر را کشتند.

‎غدیر فراموش شد و پسر و خانواده پیامبر را در کربلا با ندای الله اکبر کشتند.

‎غدیر فراموش شد و امروز داعش بلای جان مسلمانان شد. ✅ بیایید غدیر را فراموش نکنیم. ✅«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز