2733
2734

کودک ۳ ساله جیرفتی در سیلاب رودخانه میجان جیرفت ناپدید شد

فرماندار جیرفت گفت: شبانگاه شنبه در پی گیر افتاده یک دستگاه خودرو در مسیر سیلاب در رودخانه میجان جیرفت یک گروه امداد سیلاب با همکاری ستاد بحران فرمانداری و بخشداری جبالبارز و تیم غریق نجات اداره ورزش و جوانان به محل حالدثه اعزام شدند.

ابوذر عطاپور افزود: داخل این خودرو یک زن و شوهر و فرزند سه ساله شان بوده اند که با قصد ترک محل سیلاب اقدام به خروج از خودرو می کنند اما در طول مسیر پدر خانواده که کودک را در آغوش داشته به علت برخورد سنگ به پایش و شدت جریان سیل، کودک از دستش رها و به داخل آب سقوط می کند.

وحید شاهرخی رئیس جمعیت هلال احمر جیرفت هم گفت: به دنبال اعلام مفقودی این کودک تمامی نیروهای امدادی به منطقه اعزام شده و تلاش برای یافتن وی ادامه دارد.

او از ادامه روند تجسس تا به نتیجه رسیدن عملیات خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون ۲ تیم تجسس و بومیان محلی برای پیدا کردن این دختر بچه بسیج شده اند.

رئیس جمعیت هلال احمر جیرفت تصریح کرد: برای تجسس بیشتر در مناطق مختلف به منظور یافتن این دختر بچه از هیات کوهنوردی شهرستان جیرفت نیز استفاده شده است.


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687
داغ ترین های تاپیک های امروز