2737
2739

یا خرافه س

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

2728

  من ک الان شنیدم فک میکنم خرافس ...نذری چجور بپاشه؟ میسوزه ک ادم...بیشتر باید فک کرد عذاب الهیه    

:/ ی چیزایی براتون مهمه ک اصن فکرشم نمیتونم بکنم چطور، عوضش ی چیزایی برام مهمه که فکرشم نمیتونید بکنید چطور  

مثلا قیمه یا شله زرد داغ رو با ملاقه بپاشی تو صورت مردم که حاجت روا شن؟!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

مگر تا کجا گرسنه ایم؟ 😔 هنگام اذان مغرب جلوی یکی از هیات های عزاداری مستقر در میدان فاطمی صفی بی سابقه و بسیار طولانی برای دریافت غذای مجانی بود که انسان راشگفت زده می کرد. هر شب چنین است. تعداد افراد ایستاده در صف را نشمردم، اما به جد می توانم بگویم که بیش از هزار نفر بودند. آنها نه تنها متکدی و کارتن خواب و مسکین به نظر نمی رسیدند، بلکه مردان و زنانی شیک و آراسته با لباس های تمیز و بعضاً با دماغ های عمل کرده و هیکل هایی ساخته و پرداخته به نیروی دمبل و هالتر و رژیم غذایی و عمل های معجزه گر جسمانی و صورتهای آرایش کرده و خلاصه با ظاهری تأثیرگذار متناسب با #فرهنگ ظاهر پرور موجود بودند و صفی چند صد متری عجیبی تشکیل داده بودند. براستی این صف با آن اعضای منتظرِ مصممِ خستگی ناپذیر مرا شگفت زده نمود، به گونه ای که نمی توانستم باور کنم که مردم در صف ایستاده انسانهایی گرسنه و نیازمندند که شب در خانه بی شام اند. یاد خاطرات چرچیل افتادم که وقتی از او پرسیدند: چگونه [جنوب] ایران را بدون مقاومت اشغال کردی، گفت: از تجربیات آشپز احمد شاه قاجار استفاده کردیم که به ما گفت: اگر مردم ایران را به صرف غذا دعوت کنید، نمی پرسند صاحب خانه ای که غذا می دهد، کیست. اگر به آنها وعده‌ ی غذا بدهید، طالب چیزی دیگر نیستند. وقتی می خواستیم وارد ایران بشویم، به بی بی سی دستور دادیم هر روز در رادیو اعلام کند متفقین می خواهند برای شما کیسه های آرد بیاورند. وقتی ما وارد ایران می شدیم، مردم همه در صف بودند برای گرفتن آرد! نتیجه اینکه این مردم اگر به مال مفت برسند، سیر هم که باشند، باز هم می خورند، یا می برند.
2738
خودت چی فکر می کنی؟ یعنی معلوم نیست که اصلا با عقل و منطق جور نیست و خرافاته؟

من نمی دون حسی بهم میگه راسته

نمیدونم ولی میتونه نشونه باشه 

مثلا یبار به خانم گفته بود رفته حرم حضرت معصومه سرشو گذاشته رو زانوهاش گریه میکرده برا حاجتش 

یهو یکی از خدام بهش تسبیح داده و دعاش کرده 😍

میگفت بعدش حاجت روا شده 

 تمام عالم فدای ائمه.تویی که علیه اسامی ائمه میگی فردوسی شاعر و حماسه سرای بزرگ ایرانی رو میشناسی؟همون که نماد ادب وفرهنگ ایران هست ،میدونی اسمش چیه ؟ ابوالقاسم 🤭آره گلم فردوسی یه ایرانی اصیل هست وکل جهان ایران رو بافردوسی میشناسن اما اسمش عربیه و با اون مقامش ادعای امثال تو رو نداشت پس تربیت نداشتتو نشون نده.  تو نه تنها روشنفکر نیستی بلکه اصلا اهل تفکر هم نیستی و باعث میشی آبروی روشنفکرهای واقعی مثل آقای گاندی بره هرجای دنیا بگی به اسم روشنفکر تو مجازی علیه خدا و اعتقادات مذهبیون میگی بهت میخندن .درحدی نیستی که رو حرف خدا حرف بزنی و علیه ائمه بگی فقط خودت حقیتر میشی خدا خودش فرموده دنیارو واسه خاطر حضرت محمدو حضرت زهرا و مولاعلی و فرزندانش آفریدم آخرش هم همه چی میرسه به وارث حقیقی غدیر به حضرت مهدی.امروز هم نهضت عاشورا ادامه داره و پیروان یزیدو قاتل حضرت زهرا دارن ازشون جلو میزنن اما روسیاهی واسه زغال میمونه .خدایا شکرت که من از دشمنان ائمه و یزیدی و پیرو قاتلین و خائنین نیستم .لعنت خداوند بر تمام دشمنان ائمه و لعنت بر قاتلان آقا امام حسین . .پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله می فرماید: علی با حق و حق با علی است و از هم جدا نمی شوند تا در کنار حوض کوثر در قیامت بر من وارد شوند .حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود/ خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود/ ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه /گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود .
مثلا قیمه یا شله زرد داغ رو با ملاقه بپاشی تو صورت مردم که حاجت روا شن؟!😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 ...

نه مثلا وقتی جوش میاد ی ذره بخوره به دستت

خرافات ای خدا خودت کمک کن شاید یه روز یه بنده خدایی نذری پاشیده روش فرداش حاجت رواشده حالا ملت منتظر ...

چتونه؟سوال پرسیدم

ولی بیشتر به نظر میرسه عذاب و تلنگر الهی باشه فکر کن قیمه داغ بپاشه تو چشمت    

نه بابا ی ذره

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2687